dre schreef:Persistence schreef: je kunt wel zien wie het meest gaat afzien (afvallen?) de komende dagen.
Hoe was het???
Nou, we hebben hem niet af kunnen maken
De eerste 2 dagen was het zo warm en hadden we flink eind gelopen (32km en 28km, dit was volgens de kaartjes korter eigenlijk...) en 's avonds liep Vic ineens wat moeilijk op verhard pad, maar niet op gras. Ik denk dat het hete asfalt zijn voetkussentjes geen goed had gedaan. Had het ingesmeerd met nivea (had niks anders bij me) maar de volgende ochtend was het nog niet over, en we hadden die (warme) dag weer 26km voor de boeg.
Het eten voor ons had ik in 2en gesplitst en de 2e helft naar de volgende camping gestuurd, een dagje hier rusten ging dus ook niet want dan hadden we geen eten voor de volgende dag
Dus uiteindelijk de beslissing moeten nemen om met de bus weer terug naar Nijmegen te gaan, waar ik de auto geparkeerd had.
Nu na 3 dagen en wat honingzalf loopt hij weer prima eigenlijk, ik zit nog te dubben om morgen weer die kant af te reizen en dan 100km in 4 dagen te lopen. Het vervelende (logistieke) probleem is, stel dat Vic het niet red, dan kost het minimaal 2 uur tijd (en 3 bussen) om met OV weer terug bij de auto te komen. En met koningsnacht en koningsdag in het vooruitzicht, vind ik dat niet zo'n fijn idee.
Ik baal er ontzettend van, maanden voorbereiding en dan lukt het niet. Natuurlijk, we kunnen het later weer oppakken, maar voelt als 'mislukt'.

Mezelf kan nog een schop onder m'n kont geven bij een pijntje, maar voor Victor was dit de beste beslissing denk ik.
Het positieve is, ik heb wel met zware backpack (14kg) kunnen oefenen en dat was te doen. Vic vermaakt zich ook prima tijdens de tocht, en doet het ook best goed op een camping. Het is een supermooie omgeving met veel afwisseling, de route is heel goed aangegeven, zelfs in het Reichswald waar geen markering hing ben ik niet eens verdwaald
Dus... wie weet heb ik morgen een ander plan bedacht en struinen we ineens op de Utrechtse Heuvelrug ofzo.