Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
witte bordeauxdog?
Moderator: moderatorteam
- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
witte bordeauxdog?
Op marktplaats staat een advertentie waarin een spierwitte bordeauxpup met veel bombarie aangeboden word. Maar wit is toch helemaal geen erkende kleur en bovendien is deze pup (voor zover ik op het fotootje kan zien) echt helemaal wit (misschien zelfs wel albino) dan is er toch een grote kans op doofheid? Daarnaast is het de enige pup in het nest,geen broertjes of zusjes om mee op te groeien. Kan iemand me uitleggen waarom er dan toch iemand een enorm bedrag bied?
-
- Actief
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat ziet eruit als een albino ja, sneu hoor. Die hond kan nooit in de zon en zal zijn leven lang verbranden, last van zijn ogen hebben en zeer veel medische begeleiding nodig hebben.
Ik gaf er nog geen knaak voor, zo'n hondje moet naar een dierenvriend met bakken geld, arm ding!
Of er is een ambull op die bourdeaux gegaan en ze neppen de boel, dat kan ook natuurlijk.
Ik gaf er nog geen knaak voor, zo'n hondje moet naar een dierenvriend met bakken geld, arm ding!
Of er is een ambull op die bourdeaux gegaan en ze neppen de boel, dat kan ook natuurlijk.
- *Silvia*
- Zeer actief
-
- Actief
-
- Zeer actief
- velvet29
- Zeer actief
- Contacteer:
MARC_S schreef:Dat ziet eruit als een albino ja, sneu hoor. Die hond kan nooit in de zon en zal zijn leven lang verbranden, last van zijn ogen hebben en zeer veel medische begeleiding nodig hebben.
Maar dan nog zou het hondje hoogstwaarschijnlijk niet helemaal wit zijn........als er een Am bull op is geweest
Maar idd die mensen denken het geschoten te hebben.........en de hoofdorijs voor dat hondje te vragen
En tja het is maar net wat de gek er voor geeft
Triest hoor
En dan er lekker mee door fokken dan hebben we over een tijdje bonte bordeaux doggen
groetjes Angela SBT kennel Nirindy's
.jpg)
.jpg)
- Bullm@stiff
- Vaste gebruiker
- little-wolf
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als het een albino is kan dat ineens zomaar ontstaan, een mutatie dus, is het een zuivere bourdeaux, maar geen albino, dan kan het niet.Bullm@stiff schreef:Zag het toevallig ook vanmorgen, zat er met grote ogen naar te kijken!!!
Stel het is geen kruising, kan dit zomaar gebeuren/voorkomen?
Of kan het idd alleen als het een kruising is?
- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
Brrr,zelfs nog beroerder dan ik al dacht. Ik hoop maar dat ie goed terrecht komt maar ik vrees van niet.MARC_S schreef:Dat ziet eruit als een albino ja, sneu hoor. Die hond kan nooit in de zon en zal zijn leven lang verbranden, last van zijn ogen hebben en zeer veel medische begeleiding nodig hebben.
- Mol
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
koffie staat klaar molv.d Lupinehof schreef:wat ik niet snap zijn jullie masogisties aan gelegt of zo? want oh ohw ohw tis alle maal zo zielig maar zitten goddomme volgens mijn elke dag dat soort shit uit te pluizen nou ,zal wel aan mijn liggen hoor,
mol

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- Mol
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee denkbeeldige kopjes koffie drinken is een lekker zinvolle dagbestedingv.d Lupinehof schreef:wat ik niet snap zijn jullie masogisties aan gelegt of zo? want oh ohw ohw tis alle maal zo zielig maar zitten goddomme volgens mijn elke dag dat soort shit uit te pluizen nou ,zal wel aan mijn liggen hoor,
mol

- Mol
- Zeer actief
beter dan je druk maken over iets waar je toch geen 1ne shit aan kan veranderen dan alleen maar zitten klagen hoe zielig het allemaal wel niet is verbeter de wereld en begin bij je zelf zou ik zeggenantoinette schreef:Nee denkbeeldige kopjes koffie drinken is een lekker zinvolle dagbestedingv.d Lupinehof schreef:wat ik niet snap zijn jullie masogisties aan gelegt of zo? want oh ohw ohw tis alle maal zo zielig maar zitten goddomme volgens mijn elke dag dat soort shit uit te pluizen nou ,zal wel aan mijn liggen hoor,
mol
mol

- little-wolf
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
wahahahahav.d Lupinehof schreef:ne op die afgekeurde bull in je onderschrift allen dan wit nou goedhoniahaka-kuckunniwi schreef:op jou dus.v.d Lupinehof schreef:net als een chiwawa aleen dan andershoniahaka-kuckunniwi schreef:kan het geen dogo argentino zijn?
kwee nie hoe die er als pasgeborne eruitzien.![]()
mol
mol
-
- Actief
- Contacteer:
Witte vacht en blauwe ogen is geen albino maar leucistisch, een albino heeft altijd rode ogen.little-wolf schreef:
beetje vreemd dat ze er niet bijvertellen dat zo'n hond rood hoort te zijn.
maar een albino hoeft niet doof te zijn.
dat is vaak bij de combi witte vacht en blauwe ogen.
ik denk dat die ene een 2 teveel in zn bod heeft gezet.
- little-wolf
- Zeer actief
weet ik. er staat ook niet dat ik zei dat wit met blauw albino is.Presa Pais bajos schreef:Witte vacht en blauwe ogen is geen albino maar leucistisch, een albino heeft altijd rode ogen.little-wolf schreef:
beetje vreemd dat ze er niet bijvertellen dat zo'n hond rood hoort te zijn.
maar een albino hoeft niet doof te zijn.
dat is vaak bij de combi witte vacht en blauwe ogen.
ik denk dat die ene een 2 teveel in zn bod heeft gezet.

maar nu weet weer wel wat geleerd. de naam van wit met blauw. wel een rotwoord.

-
- Vaste gebruiker
witte bordeaux
ja er zijn nou eenmaal mensen die het leuk vinden om een uitzonderlijke hond te hebben. Het lijkt me alleen geen gezond hondje hoewel witte boxers ook niet perse doof zijn.
had nog nooit van een witte bordeaux dog gehoord, wel van het soms ontbreken van een staart
had nog nooit van een witte bordeaux dog gehoord, wel van het soms ontbreken van een staart
-
- Actief
- Contacteer: