Altijd weer leuk om ze een alternatieve en eetbare 'kong' aan te bieden en dan te kijken hoe ze smullen.
Moderator: moderatorteam

Ja hoor, niks wat een doekje met heet water en wat schoonmaakmiddel niet op kan lossen.Sterre schreef:Haha heerlijk. Maar laat je dat serieus op het kleed opeten?
Ja hoor, niks wat een doekje met heet water en wat schoonmaakmiddel niet op kan lossen.Sterre schreef:Haha heerlijk. Maar laat je dat serieus op het kleed opeten?
Zijn de heren niet met je eens, heerlijk luchtpijp met gemalen vleesbram en thijs schreef:'t Oogt een beetje onsmakelijk hoor
Ze zijn er veel langer mee bezig dan met eten uit de normale kong, en het is voor hun ook weer even uitzoeken hoe ze het beste kunnen beginnen met eten.dagmar88 schreef:Haha, slim! Dat moet ik ook maar eens doen.
Hier voorheen ook, maar mijn buurvrouw gaat regelmatig naar de slager, en dan kan ik mooi luchtpijp meebestellen.Zamunda schreef:Mijn honden kijken nu allemaal heel jaloers (en boos naar mij), zij krijgen hun vlees alleen uit een gewone kong of slowfeed-bak.
Hier voorheen ook, maar mijn buurvrouw gaat regelmatig slachtafval halen, en dan kan ik mooi luchtpijp meebestellen.Zamunda schreef:Mijn honden kijken nu allemaal heel jaloers (en boos naar mij), zij krijgen hun vlees alleen uit een gewone kong of slowfeed-bak.