Hier mag ze uit kiezen

Dat doet ze met beleid. Heel veel beleid.

Ja! Ze heeft wat!

En Char, wat heb je uitgekozen?

En tot 3 keer toe hè
Moderator: moderatorteam

Die van mij ook, alledrieGollum schreef:![]()
Rani zou het hele bakje hebben leeggetrokken voordat je ook maar kon knipperen
sonj@ schreef:Hahahaha, hoe is het mogelijk....
Ik heb de hoop dat ik ooit op haar ga lijkenLizzie. schreef:maf beest
Gister gaf ik haar toen we terugliepen naar de auto voor de grap dat konijnenoor met vacht, ik dacht eigenlijk dat ze dat toch niet zou lusten. Nou, laten we zeggen dat ik blij ben dat ik al mijn vingers nog hebbram en thijs schreef:Dat ruikt dan blijkbaar het lekkerst. Of je bent d'r maar vanaf![]()
![]()
Gollum schreef:![]()

Gollum schreef:![]()

Hahaha hier ook... dat hele bakje was door de kamer gevlogen om t zsm leeg te hebbenGollum schreef:![]()

Ze krijgen ook nooit wat te eten hier, dat is het natuurlijkmalinois schreef:Hahaha hier ook... dat hele bakje was door de kamer gevlogen om t zsm leeg te hebbenGollum schreef:![]()
Ik denk hier ook niet als ik zie hoe ze op een pensstaafje duiken...Gollum schreef:Ze krijgen ook nooit wat te eten hier, dat is het natuurlijkmalinois schreef:Hahaha hier ook... dat hele bakje was door de kamer gevlogen om t zsm leeg te hebbenGollum schreef:![]()
Rani zou het hele bakje hebben leeggetrokken voordat je ook maar kon knipperen![]()
Rani was trouwens net wel even heel erg knap. Er vloog een hele dikke hommel vlak langs haar neus en ik zag die bek al open gaan maar op mijn schreeuw kwam ze direct naar me toe. Daar heeft ze een flink stuk runderkophuid voor gekregen. Dat is toch beter dan een hommel.

Ah Finn en Tess doen het ook met beleidveertje schreef:Ze denkt aan de lijn.
Hier kiezen ze ook zo beheerst een snack. Ik heb het wel eens gefilmd: Klik

Nee, dit is Charlie in de durfal-modusHilde schreef:Het werkte wel, nu mocht ze telkens nog wat kiezen![]()
Hier wordt dat door Elmo ook heel voorzichtig gedaan. Soms kiest hij ook niets. Of moet ik helpen omdat wat hij wil onder dingen ligt wat hij niet wil. Wel grappig dat een heel aantal mensen reageert dat het daar niet zou gaan. Beau wilde in het begin ook ALLES pakken, tegelijk. Maar na een aantal keer aanbieden om het zo te doen, begon hij ook bewust te kiezen.
Heeft Charlie het altijd zo gedaan?

Manu kiest heel zorgvuldig en soms moet ik helpen met grabbelen. Ook hij pakt weleens niets. Zelfs als Uma wel aan het snaaien is.