En lik je jezelf even droog

Dat is minder lekker dan je dacht

Maar ja, dan ben je schoon. En wit. En FLUFFY
Hmm.

Niet de bedoeling
Dus daar doe je wat aan.

Pas dan is het klaar. Je kunt weer lekker gaan liggen.
In je kuil. Gegraven in natte aarde.

Moderator: moderatorteam

fenneke schreef:![]()
Ik hoop dat jullie honden er iets van opgestoken hebbenHeavy schreef:goedzo Charlie
Ja hè? Net wat meer beeld dan een foto maar geen lang filmpje wat toch amper bekeken wordt.Nanna schreef:Haha!
En wat leuk zo, die gif-foto’s.

Sandra&co schreef:Oh god, echt een gebrek aan eer van je werk
Dank je! En gelukkig, gedeelde smart....Pemba schreef:Leuk verslag en troost je, ze doen het hier ook zo
Ja hedagmar88 schreef:Een ontzettend leuke hond!Zal de naam wel zijn. Inclusief geleegde anaalklieren
![]()
Nietdagmar88 schreef:Mijn charlie liep een keer leeg toen ze op me in bed lag te slapen. M'n hele shirt onder, die hond over de tief dat ze vies was![]()
Ik gaf haar eens in de zoveel tijd iets met veel bot. Dan poepte ze van die goede harde krijtdrollen en was het verholpen.
Charlie is enorm content met zichzelfNikki90 schreef:Oooh Charlie!

Ja! Je ruikt niks meer. Maar ze vond het afspoelen van ketchup en shampoo niet geweldig. Douchen vindt ze sowieso al stom maar water over je kop is mishandeling.Tamara81 schreef:![]()
Heeft de ketchup geholpen tegen de lucht?

Godzijdank is die stank weg jaTamara81 schreef:Fijn dat het heeft gewerkt. Ik ga het de volgende keer ook proberen.Rebble schreef:Ja! Je ruikt niks meer. Maar ze vond het afspoelen van ketchup en shampoo niet geweldig. Douchen vindt ze sowieso al stom maar water over je kop is mishandeling.Tamara81 schreef:![]()
Heeft de ketchup geholpen tegen de lucht?
Arme Charlie... maar wel een (redelijk) schone Charlie nuIig is de stank weg
haarnelleke schreef:Haha die Charlie lekker met zijn schone vacht in de natte aarde. Lekker genieten. Leuke hond.
Dank je wel, al vond ik Charlie d'r deel wat minder leukZamunda schreef:Hahaha, onwijs leuk gedaan (zowel jij als Charlie)!

Dank uLothian schreef:Inderdaad erg leuk die gifjesde stank kwam dus toch niet uit haar oor? Mooi, dat hebben we ook liever niet.
Nare geurtjeslucie schreef:hahaha ze laat je gewoon weten dat ze geen douche nodig heeft. in de modder rollen werkt veel beter tegen nare geurtjes
![]()
en dan nog zo mooi wit blijven ook