Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hallo allemaal
Moderator: moderatorteam
hallo allemaal
Hallo,
Ik ben Colette, ik heb 2 honden,Jack een reu van 2 jaar oud.Hij is een kruising tussen een Greyhound en een boxer,hij lijkt het meest op de Grey ook qua karakter een ontzettende leuke hond en gek op alles en iedereen.
Mijn andere hond is een teefje,Kiara heet ze,zij is een Engelse Bulldog van 1 jaar oud.Het is een heerlijke hond,een ontzettend lief -en goed karakter,grappig en af entoe zo gek als een deur en net zoals Jack gek op alles en iedereen.
Wij(mijn man en ik) hebben altijd honden gehad,maar we zijn het er beide over eens.......de e. bull is echt onze soort hond,we zijn helemaal verknocht aan dit ras.
groetjes Colette
Ik ben Colette, ik heb 2 honden,Jack een reu van 2 jaar oud.Hij is een kruising tussen een Greyhound en een boxer,hij lijkt het meest op de Grey ook qua karakter een ontzettende leuke hond en gek op alles en iedereen.
Mijn andere hond is een teefje,Kiara heet ze,zij is een Engelse Bulldog van 1 jaar oud.Het is een heerlijke hond,een ontzettend lief -en goed karakter,grappig en af entoe zo gek als een deur en net zoals Jack gek op alles en iedereen.
Wij(mijn man en ik) hebben altijd honden gehad,maar we zijn het er beide over eens.......de e. bull is echt onze soort hond,we zijn helemaal verknocht aan dit ras.
groetjes Colette
- Rossi
- Zeer actief
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- cora
- Zeer actief
- DubbelWoef
- geregistreerd lid
- alma
- Zeer actief
Bedankt allemaal
:
Hahaha,ja het is een schitterende kruising
.
Hij is reebruin,gestreept als een tijger(anders dan doorsnee gestroomt),hij heeft hele een hele korte vacht en glimpt als een spiegel.
Heel hoog opde poten,echt de bouw van een greyhound ,maar dan iets steviger.
Lange snuit met donker masker,maar niet zo heel spits als de greyhound en de oren die heeft hij ook van een grey..
Ik kan nog even geen foto plaatsen....
groetjes Colette

Hahaha,ja het is een schitterende kruising

Hij is reebruin,gestreept als een tijger(anders dan doorsnee gestroomt),hij heeft hele een hele korte vacht en glimpt als een spiegel.
Heel hoog opde poten,echt de bouw van een greyhound ,maar dan iets steviger.
Lange snuit met donker masker,maar niet zo heel spits als de greyhound en de oren die heeft hij ook van een grey..
Ik kan nog even geen foto plaatsen....
groetjes Colette
-
- Actief
Re: hallo allemaal
Hoi Colette
Welkom
Veel lees en schrijf plezier.
Natasja
Welkom

Veel lees en schrijf plezier.
Natasja