Mizzsylver schreef:Spannend!

Ook kans op helemaal zwarte pups
Wat versta je onder volledig getest? Ik zie alleen wat de RV eist + rug en als extra bij beide DM en vachtlengte bij de vader.
Voor de volledigheid kun je nog de DNA Duitse herder combibreed doen, dan heb je alle bij de Duitse herder voorkomende aandoeningen getest.
Klopt we verwachten zwarte en zwart bruine pups, net als onze vorige nesten.
Onder volledig getest verstaan wij: HD A, ED vrij, Rug vrij van aandoeningen, DM getest.
Vachtlengte testen we niet, onze teven hebben al generaties kort stokhaar en ook in de lijn van de reu komt geen langstokhaar voor. En mocht er een langstok tussen zitten, dan zijn daar altijd liefhebbers voor
blondie schreef:Wat leuk! Mooie honden

ik houd van deze kleur combi bij de Duitser, alleen zelf nog nooit zo een gehad

Wij fokken voornamelijk deze kleurslag, maar sluiten niet uit dat we toch eens een wolfsgrauwe reu gaan gebruiken, mocht dit qua bloedvoering, temperament en uiterlijk ons aanspreken.
Chiki schreef:Prachtig nest! Ken een paar nakomelingen van Falk, leuke exemplaren.
Aansprekende reu en teef. Ik zou bijna.....

We hebben nog plek op de wachtlijst

Gezien het sociale karakter van reu en teef, zijn de nakomelingen ook geschikt voor plaatsing in gezin. Halfzus van Branca woont in een gezin in Amsterdam en doet het daar super
mosquito1980 schreef:Oy, dat is spannend
Mooie, knappe pa en ma

Jazeker spannend weer. Ze is sinds woensdag bij ons thuis (woont normaliter bij mijn schoonouders), ze voelt zich direct thuis, een heerlijk enthousiaste en blije hond. Ik zie echt uit naar de puppy tijd
lucie schreef:potverdorie, wat heb jij toch bloedmooie honden

samantha! schreef:Mooie combi, succes!
billy schreef:Prachtige honden en succes

LongFields schreef:Ik vind Branca prachtig! Succes!
thom schreef:Wat een mooie hond zeg. Die ogen.

Dank jullie wel