Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chihuahua's hier?
Moderator: moderatorteam
- corinne
- Actief
- Contacteer:
Chihuahua's hier?
Hallo allemaal,
zijn er hier ook baasjes met een of meerdere chihuahua's?
Ikzelf heb er sinds drie weken een, echt gigantisch leuk! Dat zo'n kleine rat toch écht een hond is hè. En dan die reacties als je aan het wandelen bent! Om je te bescheuren! :V
Mijn vriend wil er dan ook absoluut niet mee wandelen! Hij is wel helemaal weg van Isa hoor, hij oest in het begin net zo wennen als Isa zelf, nu zou ie niet zonder kunnen, wat een stoere bink toch....
Groetjes Corinne en Isa.
Ikzelf heb er sinds drie weken een, echt gigantisch leuk! Dat zo'n kleine rat toch écht een hond is hè. En dan die reacties als je aan het wandelen bent! Om je te bescheuren! :V
Mijn vriend wil er dan ook absoluut niet mee wandelen! Hij is wel helemaal weg van Isa hoor, hij oest in het begin net zo wennen als Isa zelf, nu zou ie niet zonder kunnen, wat een stoere bink toch....
Groetjes Corinne en Isa.
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- Desi
- Actief
Ik verbaas me er elke keer weer over. Zie je zo'n ieniemienie beestje lopen, komt er een reus van een hond voorbij en die kleine gaat tekeer tegen de grote. Chihuahuas zijn stoer!!!! Volgens mij hebben ze zelf niet in de gaten dat ze klein zijn.
De fokker van mijn hondjes fokte ook Chihuahuas, dus Tommy en Cindy hebben er bij gewoond.
De fokker van mijn hondjes fokte ook Chihuahuas, dus Tommy en Cindy hebben er bij gewoond.
-
- Vaste gebruiker
Re: Chihuahua's hier?
Nog niet maar hopenlijk volgend jaar...corinne schreef:Hallo allemaal,
Groetjes Corinne en Isa.

- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
gogoh wat stoer. een kleine hond die blaft. een grote hond is dan vals.Desi schreef:Ik verbaas me er elke keer weer over. Zie je zo'n ieniemienie beestje lopen, komt er een reus van een hond voorbij en die kleine gaat tekeer tegen de grote. Chihuahuas zijn stoer!!!! Volgens mij hebben ze zelf niet in de gaten dat ze klein zijn.

maar ik vind chi's ook hele leuke hondjes om te zien!
- corinne
- Actief
- Contacteer:
Ha ha, dat moet ik nog meemaken, dat Isa tegen een andere hond blaft! Ze is erg bang tegenover andere honden, vooral wanneer deze groter zijn dan haar (en dat is nogal vaak! :p: ).
Ik til haar ook expres niet op, ik hoop dat ze snel gewend raakt aan andere honden. Ik wil dan ook zo snel mogelijk met haar op puppycursus.
Groetjes Corinne.
Ik til haar ook expres niet op, ik hoop dat ze snel gewend raakt aan andere honden. Ik wil dan ook zo snel mogelijk met haar op puppycursus.
Groetjes Corinne.
- Desi
- Actief
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ze lef hebben. Het is niet stoer om boos te doen op een andere hond, maar wel om veel pit te hebben.honiahaka-kuckunniwi schreef:gogoh wat stoer. een kleine hond die blaft. een grote hond is dan vals.Desi schreef:Ik verbaas me er elke keer weer over. Zie je zo'n ieniemienie beestje lopen, komt er een reus van een hond voorbij en die kleine gaat tekeer tegen de grote. Chihuahuas zijn stoer!!!! Volgens mij hebben ze zelf niet in de gaten dat ze klein zijn.
De fokker van mijn hondjes fokte ook Chihuahuas, dus Tommy en Cindy hebben er bij gewoond.![]()
- little-wolf
- Zeer actief
ok. dan begreep ik het verkeerd.Desi schreef:Nee, zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ze lef hebben. Het is niet stoer om boos te doen op een andere hond, maar wel om veel pit te hebben.honiahaka-kuckunniwi schreef:gogoh wat stoer. een kleine hond die blaft. een grote hond is dan vals.Desi schreef:Ik verbaas me er elke keer weer over. Zie je zo'n ieniemienie beestje lopen, komt er een reus van een hond voorbij en die kleine gaat tekeer tegen de grote. Chihuahuas zijn stoer!!!! Volgens mij hebben ze zelf niet in de gaten dat ze klein zijn.
De fokker van mijn hondjes fokte ook Chihuahuas, dus Tommy en Cindy hebben er bij gewoond.![]()

- Mol
- Zeer actief
pit ? ze zijn domweg levens moe en luisteren voor geen meter, en als 1 van mijn honden uithaalt dan is het die pleuris hond ,want jou hond mag pit tonen ten opzichten van mijn hond ,maar als mijn hond pit toont tegen jou rat is het een klote beest.Desi schreef:Nee, zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ze lef hebben. Het is niet stoer om boos te doen op een andere hond, maar wel om veel pit te hebben.honiahaka-kuckunniwi schreef:gogoh wat stoer. een kleine hond die blaft. een grote hond is dan vals.Desi schreef:Ik verbaas me er elke keer weer over. Zie je zo'n ieniemienie beestje lopen, komt er een reus van een hond voorbij en die kleine gaat tekeer tegen de grote. Chihuahuas zijn stoer!!!! Volgens mij hebben ze zelf niet in de gaten dat ze klein zijn.
mol

- little-wolf
- Zeer actief
yep mol. daar zit het hem in.v.d Lupinehof schreef:pit ? ze zijn domweg levens moe en luisteren voor geen meter, en als 1 van mijn honden uithaalt dan is het die pleuris hond ,want jou hond mag pit tonen ten opzichten van mijn hond ,maar als mijn hond pit toont tegen jou rat is het een klote beest.Desi schreef:Nee, zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ze lef hebben. Het is niet stoer om boos te doen op een andere hond, maar wel om veel pit te hebben.honiahaka-kuckunniwi schreef:gogoh wat stoer. een kleine hond die blaft. een grote hond is dan vals.Desi schreef:Ik verbaas me er elke keer weer over. Zie je zo'n ieniemienie beestje lopen, komt er een reus van een hond voorbij en die kleine gaat tekeer tegen de grote. Chihuahuas zijn stoer!!!! Volgens mij hebben ze zelf niet in de gaten dat ze klein zijn.
mol
net zoals er in een ander topic geschreven staat, is dat veel kleine hondjes niet of slecht opgevoed worden/zijn. doordat mensen zich vergissen in het karakter van zo'n ras. of de moed al hebben opgegeven.
ben bang dat dat nooit zal veranderen.
- Desi
- Actief
- corinne
- Actief
- Contacteer:
hoi daar ben ik weer...waarom denken jullie dat ik met Isa op cursus ga? Ik wil nl. geen onafgerichte hond, ook al is ze zo klein! Ik begrijp best dat jullie je kwaad om bepaalde kleine honden maken, maar zo zijn ze niet allemaal! Tenminste, de baasjes, want daar ligt het vaak aan.
: Groetjes Corinne.

- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik heb ook een chiuahua en het zijn inderdaad pittige beestjes die niet doorhebben hoe klein ze zijn. Die van mij heeft ook een grote mond tegen andere honden, maar dat laat ik niet toe. En ik laat haar ook niet loslopen hier in de woonwijk, juist omdat ik dat soort situaties wil voorkomen waar Mo het over heeft. Want hoe zo'n grote mond ze ook heeft, als het vechten wordt verliest ze wel! Jammergenoeg zijn er inderdaad ook heel veel mensen die niet begrijpen dat de grootte van een hond niks zegt over het karakter en dat elke hond opvoeding nodig heeft.