Van harte gefeliciteerd majesteit.

Moderator: moderatorteam
Nee. Men valt juistNanna schreef:Peer heeft toch niks?![]()
Hahaha Peer als enge bijter. Dacht ut niet.Nanna schreef:Hij bescherremt je![]()
je begrijpt nu zeker wel dat hij officieel ook onder de HR rassenhandel valt
Deed hij dat bij jullie ook al ?Nanna schreef:Ach, die lieverd. Of dat nou Peer of de baas is laat ik maar even in het midden
Ze heeft ook al een keer een eindje met hem gelopen.Sterre schreef:Wat een leuk meisje lijkt me dat om zo geduldig met Peer om te gaan. Zou leuk zijn als het echte vriendjes worden.
Ik liep een paar pagina's achter en heb om deze even flink gelachenteckeltoos schreef:'s Morgens vroeg
Ik zit in mijn luie stoel en Peer zit voor me
P- Mag ik op schoot ?
T- Nee ik wil even mijn handen vrij hebben.
P- Echt niet ????
T- NEE PEER GA WEG
P- Heel heel heel echt echt echt niet ??????
T- NEE !! WEGEWEZEN !!
Peer zijn kop zakt zowat tot op de grond en draait zich om, loopt weg maar wel even achterom kijkend.
P- Echt niet ???????
Peer verdwijnt achter de andere kant van de salontafel.
Ik ga even lekker achterover zitten tv kijken en mijn aandacht voor Peer is even verslapt.
Uit mijn ooghoek zie ik Peer als een duveltje uit een doosje over de armleuning van de stoel springen en
nogal onbehouwen op mijn schoot terecht komen en krijg dan een woeste liefdesbetuiging
En dan ben ik verkocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O o o wat ben ik een vreselijke ontaarde Peeremoeder.![]()
Ik ben gewoon plaatsvervangend jaloers zeg.teckeltoos schreef:Peer is stapelgek op zoentjes.
Hij komt ze echt "halen".
Komt op schoot en duwt zijn kop in mijn gezicht.
"Zoentjes graag"
Die kan hij krijgen hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een heleboel zoentjes.
Op zijn kop.![]()
![]()
![]()
Zo af en toe haalt hij zijn kop onder mijn zoentjes weg om mij met zijn mooie bruine ogen heel verliefd aan te kijken![]()
![]()
en duwt dan zijn kop wederom in mijn gezicht voor nog meer zoentjes.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Peer is een heerlijk knuffelding.![]()
![]()
Peer is zowat verslaafd aan zoentjes.thom schreef:Ik ben gewoon plaatsvervangend jaloers zeg.![]()
Aar moet er weinig tot niks van hebben en ons zoenen doet hij zelden tot nooit. Als hij het doet, dan zijn we gewoon verbaasd.