Allemaal op een rij!! Super knap dat ze zo netjes bleven liggen
Van links naar rechts, Sneaker, Buddy, Dwanko, Ruby en Bindi

Bindi

Ruby

Sneaker

Buddy

De eigenaar van Dwanko heeft deze prachtige foto's gemaakt
Moderator: moderatorteam

Het zijn ook zeker leuke sportmaatjesPersistence schreef:Heel gaaf, ze hebben zo'n alerte blik! Ooit wil ik ook wel een kelpie willen, lijken me perfect sportmaatjes
Ja was super leukS@ndr@ schreef:mooi zeg, en dat moet vast een leuke dag zijn geweest
Nanna schreef:Mooie hondjes, alerte blik. Inderdaad echt sportmaatjes.
Ja dat is zeker leuk en ook nog wel redelijk dichtbij.veertje schreef:Toch leuk als er nog zoveel in Nederland wonen![]()
En Sneaker is ook al zo leuk als Bindi
Nee Bindi komt van de Boyd's Bullriding kennel uit Duitsland vandaan.~Tine~ schreef:Leuk nestje om te zien! Komt Bindi van bij Mo?
Ja ze zijn goed geluktjenn90 schreef:Wat een leuke koppies hebben ze stuk voor stuk
Ja Mo heeft er weer mooie plaatjes van gemaaktLongFields schreef:Allemaal knappe puppies en mooie foto's van Mo!
Aha, ik herkende Dwanko inderdaad en zag de foto's ook op Mo's facebook verschijnen. Sem, mijn Kelpie van 13 jaar, komt van bij Mo.kloesje schreef:Nee Bindi komt van de Boyd's Bullriding kennel uit Duitsland vandaan.~Tine~ schreef:Leuk nestje om te zien! Komt Bindi van bij Mo?
De vader van de pups is Dwanko, deze is wel van Mo
Dit is overigens niet het hele nest, maar de helft van de pups
Goed gezien~Tine~ schreef:
Aha, ik herkende Dwanko inderdaad en zag de foto's ook op Mo's facebook verschijnen. Sem, mijn Kelpie van 13 jaar, komt van bij Mo.