Moderator: moderatorteam

Maryanne schreef:Ik ook!
Mijn kleine muppetmalinois schreef:Och... t ukkie
Hij was een beetje geschrokken van een windmolen die in de remmen ging, dat maakt best lawaaibram en thijs schreef:Och manneke toch, wat een penarie
Hij geniet van zijn gedeelde eerste plek van mooiste hond samen met Karelsbientje schreef:how you doin?
Ik geloof warempel dat ik hem moet, jij bent niet lief genoegceciel schreef:Hij geniet van zijn gedeelde eerste plek van mooiste hond samen met Karelsbientje schreef:how you doin?

bram en thijs schreef:Ik geloof warempel dat ik hem moet, jij bent niet lief genoegceciel schreef:Hij geniet van zijn gedeelde eerste plek van mooiste hond samen met Karelsbientje schreef:how you doin?![]()
![]()
Daarom is hij ook voor mijceciel schreef:bram en thijs schreef:Ik geloof warempel dat ik hem moet, jij bent niet lief genoegceciel schreef:Hij geniet van zijn gedeelde eerste plek van mooiste hond samen met Karelsbientje schreef:how you doin?![]()
![]()
zeg je nou dat Karel niet knap is of dat mijn kleine liefdeskevertje niet zo knap is als dat ik hem vind? Je maakt me in de war

Dat wordt dan een twee voor een aanbieding met zijn mooiste brother from another mother Karel (sorry sbientje) en als je mazzel hebt de Mastiff pup die er nog aan zit te komen, daar kom je wel op terug hoorbram en thijs schreef:Zie je wel, je gooit hem prompt in de aanbieding
Hahaha, watjececiel schreef:Hij was een beetje geschrokken van een windmolen die in de remmen ging, dat maakt best lawaaibram en thijs schreef:Och manneke toch, wat een penarie