hakunamatata schreef:Leeuwarden deed mijn oren gelijk spitsen. Ik was er al bang voor dat ze net pech hadden door dat verbouwen. Normaal doen zij dat inderdaad echt wel, maar nu net pech qua situatie daar op dit moment. Gelukkig is het alsnog gelukt een dierenarts te vinden. Sterkte voor je ouders!
Bedankt. Ze zijn inderdaad altijd blij geweest met deze dierenkliniek, stomme pech. Je bent denk ik op zo'n moment ook wat in paniek omdat je het graag op een goede manier wilt laten doen en als je dan niemand kunt vinden is een rotsituatie nog meer een rotsituatie.
Hilly45 schreef:Heel veel sterkte voor je ouders.

Dankje Hilly. Een hondenleven is te kort

Zeker als een hondje je zo goed past zoals Noes bij mijn moeder hoorde (en Sam bij jou

)
Nanna schreef:lotje&famke schreef:Bedankt voor de reacties. Inmiddels via via een dierenarts gevonden die bij mijn ouders thuis kan komen om het hondje in te laten slapen. Gelukkig toch nog gevonden.
Fijn. En wens je ouders maar sterkte toe, het verliezen van zo'n oud maatje is niet niks.
Bedankt, het was een gouden hondje, heel vriendelijk en bescheiden. Het was gelukkig een goede dierenarts, het is heel rustig verlopen.
De dag dat ik de vraag op het forum stelde ging het slecht, maar ze hebben gelukkig een rustige nacht gehad. En toen het dan allemaal geregeld was liep ze ineens weer kwispelend door de tuin te scharrelen

en ze wilde niet meer eten maar pikte wel snel een koek voor bezoek van tafel

Toen toch weer die twijfel, misschien nog een paar dagen...
De dierenarts heeft haar dossier doorgelezen en was bang voor uitzaaiingen naar de longen vanwege de hoest. Op deze leeftijd is er geen perspectief meer, dus hebben ze haar gisteren wel thuis laten in slapen.
Dag lieve Noes, bedankt voor alles