Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rollebollejol

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Rollebollejol

Ongelezen bericht door blondie »

Als ze het naar haar zin heeft :I:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hoppa
Afbeelding
Aak denkt er het zijne van :LOL:
Afbeelding
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Re: Rollebollejol

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Om de één of andere reden denk ik dat het een hele eigenwijze tante is, weet niet hoe dat komt
AfbeeldingAfbeelding
blondie
Zeer actief

bram en thijs schreef:Om de één of andere reden denk ik dat het een hele eigenwijze tante is, weet niet hoe dat komt
Misschien door de diverse opmerkingen over haar van mij door de jaren heen :engel:
En de foto's die ik er soms niet goed van haar op krijg zeggen ook genoeg :8):
blondie
Zeer actief

Nanna schreef:Ik vind haar leuk. Echt zo'n tante Betje.
:mrgreen: ik heb erg aan haar moeten wennen, ook toen ze nog geen tante Betje was, maar een eigenwijze, eigenzinnige tuthola.
En de zinnen die door de jaren heen wel eens gezegd zijn ook aan anderen 'je krijgt de hond die je verdiend!" daar moet ik altijd aan terug denken als ik haar zie, en als ik aan Bluf en Finn terug denk, stuk voor stuk honden waar ik van heb mogen leren, en zij van mij andersom.
Ik weet nog hoe ik 6 jaar geleden tegen haar aankeek en af en toe niet wist hoe of wat met haar :mrgreen: en zij andersom naar mij toe :wink:
En nu (al een paar jaar hoor) kan ik genieten van die deels eigenwijsheid, deels steun komen zoeken bij mij, haar "zijn" op dit moment gewoon. Zij is Jol en we hebben allebei leren geven en nemen. En ik hoop dat ze nog een tijdje in deze "flow" bij ons kan blijven.
Ik weet wel dat ik niet zo snel voor het Friese stabij karakter in haar zal kiezen dus stabij zullen we niet voor gaan, al heb ik er van geleerd dat ik er wel mee om leer te gaan :engel:
Maar het is een heerlijk wijfje gewoon, met een eigen willetje en ze kiest haar favorieten uit, en ik ben een van haar favorieten geworden en om dat te mogen ervaren is gewoon :I:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Xygan rolt hier ook wat af... stort zich ter aarde... gelukkig hoeft er geen viezigheid te liggen. Gewoon vochtig gras of droog zand is heerlijk volgens hem!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”