Nanna schreef:Ik vind haar leuk. Echt zo'n tante Betje.

ik heb erg aan haar moeten wennen, ook toen ze nog geen tante Betje was, maar een eigenwijze, eigenzinnige tuthola.
En de zinnen die door de jaren heen wel eens gezegd zijn ook aan anderen 'je krijgt de hond die je verdiend!" daar moet ik altijd aan terug denken als ik haar zie, en als ik aan Bluf en Finn terug denk, stuk voor stuk honden waar ik van heb mogen leren, en zij van mij andersom.
Ik weet nog hoe ik 6 jaar geleden tegen haar aankeek en af en toe niet wist hoe of wat met haar

en zij andersom naar mij toe
En nu (al een paar jaar hoor) kan ik genieten van die deels eigenwijsheid, deels steun komen zoeken bij mij, haar "zijn" op dit moment gewoon. Zij is Jol en we hebben allebei leren geven en nemen. En ik hoop dat ze nog een tijdje in deze "flow" bij ons kan blijven.
Ik weet wel dat ik niet zo snel voor het Friese stabij karakter in haar zal kiezen dus stabij zullen we niet voor gaan, al heb ik er van geleerd dat ik er wel mee om leer te gaan
Maar het is een heerlijk wijfje gewoon, met een eigen willetje en ze kiest haar favorieten uit, en ik ben een van haar favorieten geworden en om dat te mogen ervaren is gewoon