Dus werd wel weer eens tijd.
Verschil tussen zomer en winter kleur is hier wel goed zichtbaar.
Foto 1 is zijn eerste echte naakt wandeling weer.
Foto 2 is zijn koppie na een paar keer zon op zijn neus. En foto 3 was afgelopen zomer na veel zon uren.

Moderator: moderatorteam

Het zijn soms net 2 verschillende honden als je zomer en winter kleur naast elkaar zietGalga's schreef:Wat een verschil!
Maryanne schreef:Wie is dat kleine gevlekte gevalletje met roze tuigje? Oh en Taxi is echt een enig ventje
Zinodo schreef:Taxi is hier de reden dat er echt wel een AHT op de wishlist staat.hij is zo knap en zo leuk, lekker energiek maar geen excessen, gewoon een heerlijk hondje. Dan mogen die haren best wel ontbreken
Zinodo schreef:Haha dat zei je wel jaGimmick schreef:Zinodo schreef:Taxi is hier de reden dat er echt wel een AHT op de wishlist staat.hij is zo knap en zo leuk, lekker energiek maar geen excessen, gewoon een heerlijk hondje. Dan mogen die haren best wel ontbreken
Ik ben heel eerlijk er zijn hele lelijke aht te koop hoor.
Sterker nog.... de meeste zijn niet om aan te zien hahaha.
Taxi is echt een uitzondering. Ook qua werklust...misschien moet ik gewoon AHT doorkruisen en Taxi opschrijven
Nee helaas (nog) niet.Nanna schreef:Hij is zeker mooi. Zijn ze FCI erkend?
Misschien anders eens een showtje met hem lopen
dank je welHilde schreef:Wat is hij toch knap
Zijn ze normaal niet zo werklustig als Taxi?
Zou dat niet ook komen doordat jullie dat eruit halen? Je geeft hem genoeg gelegenheid om zich daarin te ontwikkelen dmv alle activiteiten die jullie doenGimmick schreef:dank je welHilde schreef:Wat is hij toch knap
Zijn ze normaal niet zo werklustig als Taxi?
het zijn wel echte terriërs en wel in voor een leuke activiteit maar Taxi tilt dat wel naar een ander niveau. Hij is erg baasgericht en wil alles wel voor je doen.
En ontzettend sportief, hij pakt nieuwe dingen snel op en is ook goed belastbaar mentaal gezien
Maar de meeste lijnen die nu gefokt worden zijn leuke actieve gezelschapshonden met een terriër randje.
Ik ben niet altijd even goed te spreken over combinaties die gemaakt worden.
Er zitten er ook best wat tussen die wat een angstige ondertoon hebben.
Maar een aantal fokkers zijn wel goed bezig en denken dus ook om de werklust erin te houden. Met die reden is Taxi ook gewild om ingezet te worden.
Maar ik ben nogal kieskeurig over welke teef wel/niet