HillieS schreef:Hé daar heb ik jaaaaaaren geleden wel een paar keer een fietstocht (en volgens mij ook weleens kanotochten) gemaakt met m'n ouders!
Mooie omgeving! Ik dacht vroeger altijd dat het 'Rotte Gemeente' heette
En heerlijke foto's, duidelijk dat jullie aan het genieten waren!
Water genoeg daar, dus varen zal geen probleem zijn. Doen wij ook regelmatig, maar dan vanuit Kalenberg de Weerribben in. Heerlijk. Vooral in het vroege voorjaar op een plotselinge warme dag door de week. Kom je gewoon niemand tegen.
Ik snap eigenlijk wel dat je dacht dat het rustig zou zijn. Zou ik ook gedacht hebben waarschijnlijk. Het is toch in de middle of nowhere, je moet er echt voor in de auto stappen.
En ik heb geen problemen met illegale loslopers hoor. Zolang ze goed luisteren en bij de baas blijven vind ik het helemaal prima.
Maar inderdaad ideaal voor ons.
Ik ga ook nooit naar losloop gebieden. Vind niet dat ik daar thuis hoor.
Ik loop ook heel graag een route in Elfbergen (Gaasterland). Dat bos is zo verschrikkelijk mooi. Verwacht je niet, het doet gewoon Veluws aan. Het is een route van zo'n 8 km. Een heel klein stukje, denk ongeveer 500 m, loopt dat door losloopgebied. Vind ik erg jammer en ongemakkelijk. Gelukkig is het 1 breed overzichtelijk pad, maar prettig vind ik het niet.