Zal met m’n KNPV mechel vast een vreemde eend in de bijt zijn maar ben benieuwd. Kan altijd ideeën opdoen he:....
Wordt vervolgt.....
Moderator: moderatorteam
Yup broodjes kroket zijn er, maar 3 dagen op rij......Cleva schreef:crutz schreef:Waar ben ik aan begonnenmaar komend weekend doe ik mee aan een seminar met Susanna Jaffa (geen idee wie dat is, me door een pupkoper die het organiseert laten strikken)
Wat hebben ze daar te eten?
Als ze broodjes kroket hebben is het goed.
Seminar/workshop weekend whateverCleva schreef:crutz schreef:Yup broodjes kroket zijn er, maar 3 dagen op rij......Cleva schreef:crutz schreef:Waar ben ik aan begonnenmaar komend weekend doe ik mee aan een seminar met Susanna Jaffa (geen idee wie dat is, me door een pupkoper die het organiseert laten strikken)
Wat hebben ze daar te eten?
Als ze broodjes kroket hebben is het goed.
Dan moet je soms een kaassouffle nemen. Gevarieerd eten is belangrijk.
Oh, drie dágen!
Waarom noemen ze dat een seminar? Nou ja, zal wel. Toe maar weer.
En is het savonds naar huis of word je geinterneerd?
Ze heeft de eerste sessie met Yuma overleefd en de overige deelnemers ookNanna schreef:Geef die vrouw vast een mouwtjeAnders snapt je hond er niks van
Dat zit ik iedere maand al in m’n zaak.....** Angela ** schreef:Ach je zit met Ingrid en Kess opgescheept begreep ik
Als je dat overleeft ...
Goede voorproef op haar deelname aan m’n instructeurscursus. Dan 3 hele dagen samen aan t werk in een groep van 3** Angela ** schreef:3 hele dagen achter mekaar is toch anders
Grapje natuurlijk
Hoe vind je het en wat heb je opgepikt?crutz schreef:Oké. Waar ik gisteren en zeker vanochtend (Yuma z’n stress level kwam heel hoog en hij schoot vast in z’n “lijn-doorknaag-gedrag” waarin hij totaal niet bereikbaar is) echt dacht dat ik de clown van de groep was vanmiddag echt een doorbraak in zijn werk. Morgen nog 2 sessies
Ja, ben ik ook wel benieuwd naar.Zamunda schreef:Hoe vind je het en wat heb je opgepikt?crutz schreef:Oké. Waar ik gisteren en zeker vanochtend (Yuma z’n stress level kwam heel hoog en hij schoot vast in z’n “lijn-doorknaag-gedrag” waarin hij totaal niet bereikbaar is) echt dacht dat ik de clown van de groep was vanmiddag echt een doorbraak in zijn werk. Morgen nog 2 sessies
Nee geluid is uitsirene schreef:Is het filmpje zonder geluid of doe ik iets fout?
Daar zijn afspraken over (geluid op video) omdat dat voor aanwezigen issirene schreef:Oh jammer. Wilde wel horen wat ze te zeggen had want ik heb geen verstand van obedience. Het ziet er erg onnatuurlijk maar wel knap uit
Het hele obedience qua lichaamshouding in het volgen is wat mij betreft onnatuurlijksirene schreef:Oh jammer. Wilde wel horen wat ze te zeggen had want ik heb geen verstand van obedience. Het ziet er erg onnatuurlijk maar wel knap uit