Maar verder is ie wel schattig

Moderator: moderatorteam

WatjeZamunda schreef:Okee, hou hem toch maar zelf.

Ja dit gaat me echt te ver. Ik vind het al genoeg dat er in ganzenpoep en vers uitgereden gier gerold moet worden, welke hond verzint het nou om in een hondendrol te gaan marinerenbram en thijs schreef:WatjeZamunda schreef:Okee, hou hem toch maar zelf.
Shittex verzint datZamunda schreef:Ja dit gaat me echt te ver. Ik vind het al genoeg dat er in ganzenpoep en vers uitgereden gier gerold moet worden, welke hond verzint het nou om in een hondendrol te gaan marinerenbram en thijs schreef:WatjeZamunda schreef:Okee, hou hem toch maar zelf.
?!

Dat doet ie dan maar mooi bij Saskia, ik kijk wel vanaf een afstandjebram en thijs schreef:Shittex verzint datZamunda schreef:Ja dit gaat me echt te ver. Ik vind het al genoeg dat er in ganzenpoep en vers uitgereden gier gerold moet worden, welke hond verzint het nou om in een hondendrol te gaan marinerenbram en thijs schreef:WatjeZamunda schreef:Okee, hou hem toch maar zelf.
?!
Niko. Vaak nog per ongeluk ook. Was hij blij dat hij gepoept had en ging er naast, oh oeps er in, liggen rollen.Zamunda schreef:Ja dit gaat me echt te ver. Ik vind het al genoeg dat er in ganzenpoep en vers uitgereden gier gerold moet worden, welke hond verzint het nou om in een hondendrol te gaan marinerenbram en thijs schreef:WatjeZamunda schreef:Okee, hou hem toch maar zelf.
?!