Met z’n allen op de foto

Chillmodus

Samen met oom Rally

Samen met de kat

Op Lucky slapen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

jenn90 schreef:Voor iedereen die nieuwsgierig is naar Dakar hierbij wat nieuwe foto’s. Hij doet het super, hij is super leergierig, heel lief een absoluut doorzettertje. Natuurlijk op zijn tijd een kleine driftkikker en een draakje.
Chillmodus
Ik ookkloesje schreef:Wat een heerlijk stel honden heb je bij elkaar
Ik ben heel benieuwd hoe de kleine man uitgroeit
Ik heb dat met mijn beide kelpies niet gedaan, achteraf wel jammer, want dan heb je wat te vergelijken.jenn90 schreef:Ik ookkloesje schreef:Wat een heerlijk stel honden heb je bij elkaar
Ik ben heel benieuwd hoe de kleine man uitgroeit, ik hou een beetje nu zijn hoogte en gewicht bij iedere week vind ik grappig om te vergelijken vergelijken met Rally zijn puppytijd
Ja, helemaal mee eens!Floortje schreef:Niet alleen Dakar is leuk, de anderen ook!
Wat een gave roedel heb je

Die bruine is Rally, nestbroer van Mojo en Spring.Cleva schreef:Wat een mooie hond is die bruine!
Wauw.
Fijn dat ze al zo lekker ontspannen bij elkaar liggen.

Ik ben inderdaad blij dat ik het met rally wel heb genoteerd tuurlijk zegt het nog niet heel veel maar toch grappig, rally was op dezelfd leeftijd 2 cm groter en 1 kg zwaarder (terwijl ik Dakar voor mijn gevoel groter vond ogenkloesje schreef:Ik heb dat met mijn beide kelpies niet gedaan, achteraf wel jammer, want dan heb je wat te vergelijken.jenn90 schreef:Ik ookkloesje schreef:Wat een heerlijk stel honden heb je bij elkaar
Ik ben heel benieuwd hoe de kleine man uitgroeit, ik hou een beetje nu zijn hoogte en gewicht bij iedere week vind ik grappig om te vergelijken vergelijken met Rally zijn puppytijd
Enige wat ik nu vergelijk zijn de oren op de foto's![]()
![]()
DankjewelCleva schreef:Wat een mooie hond is die bruine!
Wauw.
Fijn dat ze al zo lekker ontspannen bij elkaar liggen.
Zo loopt hij er ook tussenteckeltoos schreef:Wat een lekker ding.![]()
Het is net alsof hij al Jaaaaren in je roedel is.
Ik vind hem ook super knap maar ja ben ook bevooroordeeld :-pHeavy schreef:Wat schattigik vind hem erg mooi maar ben dan ook gek op die kleur
Wat veranderd hij hard zeg! Hij is heel knapjenn90 schreef:
Lekker bekkie
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk