Haar broertje Storm woont hier vlakbij, bij vrienden van ons. Ze zullen elkaar dus heel regelmatig gaan zien

Moderator: moderatorteam

Haar vader en moeder waren allebei heel zacht en lief en vader deed niets liever dan kroelen, dus ik denk dat je dat goed hebt gezien.teckeltoos schreef:Wat een mooi hondje.
Komt op mij over als een zachtaardige kroelkont.![]()
![]()
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Ze is toch kleinbram en thijs schreef:Ik dacht dat je voor iets kleins ging, ga je voor een grote beer
Vader was enorm, moeder viel wel mee.Cleva schreef:Dat wordt nogal een kalf.
Heb je je borsteltjes al paraat?
Volgende week zaterdag de eerste les puppyles op een hondenschool in Wijchen. Ik ben geweest om te kijken en zag er goed uit.Cleva schreef:En dweilen. Niet opgeven, na de derde verse emmer wordt het minder glibberig.Belle schreef:Vader was enorm, moeder viel wel mee.Cleva schreef:Dat wordt nogal een kalf.
Heb je je borsteltjes al paraat?
Borstelen gaan we snel oefenen, want dat zal inderdaad vaak nodig zijn. (net als stofzuigen)
En graag vlot zindelijk want er komt een shetlanderportie aan pies uit.
Wat leuk, een nieuwe pup!
Gaan we nog naar de puppencursus met mevrouw van Egmond?
HahahaBelle schreef:Ze is toch kleinbram en thijs schreef:Ik dacht dat je voor iets kleins ging, ga je voor een grote beer
Toen bekend werd dat die vrienden een broertje van haar zouden nemen, werd al van verschillende kanten geopperd hem dan maar Frank te noemen.Nanna schreef:Anne Frank. Leuk hondje! Komt ze uit een groot nest?