Dat ging erg goed, Kiitos en Cleo vonden elkaar erg leuk en hebben in het weiland bij mijn vriendin achter heerlijk kunnen spelen en rennen, samen met Mojo natuurlijk.

Kiitos studeert voor paashaas...

Moderator: moderatorteam

Als de ogen van een pup open gaan zijn ze eerst eigenlijk altijd wat blauwig, na verloop van een aantalweken kleuren ze normaal gesproken naar bruin. Bij lichtbruine ogen duurt dat meestal langer. Ik verwacht bij Kiitos dat de ogen ook lichtbruin gaan worden, maar er is ook een kleine kans dat ze de huidige, groenige kleur houden. De tijd zal het leren, maar haar ogen zullen niet erg donker van kleur worden.Tamara81 schreef:Wat een leuke speel date![]()
Kan de oog kleur van Kiitos (of pups in het algemeen) nog veranderen? Dat weet ik eigenlijk niet. Ze had eerder toch blauwe ogen?
Leuk trio heb je zo... twee atletisch gebouwde honden en mevrouw herder. Lijkt me mooi om Mojo met Kiitos samen te zien als ze later groot is.
Ja, het was dikke pret! Daarna heb ik nog even een kopmthee gedronken bij mijn vriendin binnen en heeft Kiitos heerlijk liggen slapen. Ze heeft niet eens door gehad dat er 2 katten op de bank lagen...billy schreef:Prachtige foto's van zewat een lol hebben ze met elkaar
Kan nog best lang. Hoorde dat in het afgelopen jaar de ogen van Gaits moeder ook nog lichter geworden zijn. Gaits ogen zijn nu ook een stuk lichter dan toen hij pup was. 15 wekenTamara81 schreef:Okay; ik wist niet tot welke leeftijd de ogen nog kunnen verkleuren. Maar het kan dus nog steeds bij Kiitos. Dat groene vind ik wel gaaf bij een choco vacht, maar bruine ogen zullen er ook mooi bij kleurenLongFields schreef:Als de ogen van een pup open gaan zijn ze eerst eigenlijk altijd wat blauwig, na verloop van een aantalweken kleuren ze normaal gesproken naar bruin. Bij lichtbruine ogen duurt dat meestal langer. Ik verwacht bij Kiitos dat de ogen ook lichtbruin gaan worden, maar er is ook een kleine kans dat ze de huidige, groenige kleur houden. De tijd zal het leren, maar haar ogen zullen niet erg donker van kleur worden.Tamara81 schreef:Wat een leuke speel date![]()
Kan de oog kleur van Kiitos (of pups in het algemeen) nog veranderen? Dat weet ik eigenlijk niet. Ze had eerder toch blauwe ogen?
Leuk trio heb je zo... twee atletisch gebouwde honden en mevrouw herder. Lijkt me mooi om Mojo met Kiitos samen te zien als ze later groot is.
Ik vind het ook een leuk trio. Tapas is onder haar krulvacht ook best atletisch hoor, maar minder dan de 2 kortharen.
Ik kijk er ook naar uit om de Kelperuanen samen te zien als Kiitos volwassen is.

Die is lief hè?Sterre schreef:Wat leuk. En de foto waar Mojo aan Kiitos snuffelt.
Ja, bijzonder zijn ze hè, vooral de kleur.Caro schreef:Wat een dropje en wat een mooie ogen,
Wat leuk om te lezen! Ik ook, maar ik kan absoluut niet (meer) objectief genoemd worden natuurlijk.Gollum schreef:Ik vind Kiitos zo mooi

Kan me goed voorstellen dat jij Cleo de mooiste vindt vanwege haar vacht, en om die reden juist minder hebt met mijn kortharen.Hilly45 schreef:Ik vind Kiitos en Mojo prachtig, maar echt, Cleo vind ik nog meer om op te vreten. Ws. omdat ik nu eenmaal van honden houdt met veel haar? Echt waauw.
Maar prachtige foto's ook en lekker genieten dus.
Ja, dat is ook zo hoor. Ik vind je hele roedel prachtig en vind een ruwharige boef ook prachtig, of juist veel haar. Maar dat wil niet zeggen, dat ik de schoonheid van je kortharige honden niet zie, maar dan zie ik ook vooral het atletische en prachtige bouw van je honden. Bij langharige honden zie je juist dat weer minder.LongFields schreef:Kan me goed voorstellen dat jij Cleo de mooiste vindt vanwege haar vacht, en om die reden juist minder hebt met mijn kortharen.Hilly45 schreef:Ik vind Kiitos en Mojo prachtig, maar echt, Cleo vind ik nog meer om op te vreten. Ws. omdat ik nu eenmaal van honden houdt met veel haar? Echt waauw.
Maar prachtige foto's ook en lekker genieten dus.
Cleo is absoluut een knapperd en een heel lieve hond. Zelf geef ik de voorkeur aan een kortharige of ruwharige vacht op een hond. Smaken verschillen, en dat maakt de grote variëteit in hondenland juist zo leuk.

Dank je voor de complimenten, leuk dat je Mojo zo'n prachtige hond vind!Anja schreef:Leuke foto's !
Hopelijk wordt dat kleintje net zo mooi als haar grote broer. Wat een prachtige hond is dat