Zou ze lenig genoeg zijn? Zo ligt die dus te maffen, he

Moderator: moderatorteam

Inderdaadbram en thijs schreef:Dat schijnt lekker te zijn, als wij zoiets doen dan komt het nooit meer goed met ons
Heel zeker!Nanna schreef:Heerlijk toch
Tamara81 schreef:Hahaha.
Ze ligt er heerlijk warm bij zo
Haha, ja, ik moet om de paar weken de chauffages poetsenHeavy schreef:Lekker warm
NeeZamunda schreef:Ooooh. Hebben!
Perle schreef:NeeZamunda schreef:Ooooh. Hebben!
.

Heerlijk he!Lothian schreef:Dat is voor mij altijd een instant glimlach, als ik honden zo zie liggenDalí doet het helaas nooit, te weinig vertrouwen in de wereld, maar Lucca lucht de boel graag een beetje.
Su ligt heel vaak op haar rug, met haar poten alle kanten uit. Ze knabbelt zelfs op een bot of buffeloor, terwijl ze op haar rug ligt, en als een aapje het bot tussen haar voorpoten houdtCaro schreef:Haha met die gestrekte poten. Dat heb ik mijn hond nog nooit zien doen nee.

Niet helemaal verwonderlijk dat de rx'en van Su haar heupen zonder sedatie konden gedaan worden, heCaro schreef:Mijn hond lag voorheen ook vaak op haar rug in de mand (nu kan ze dat niet meer, doet pijn aan haar rug denk) maar die lag met alle poten in de lucht. Die poten zo helemaal gestrekt heb ik echt nog nooit gezien. Super leuk.

Hahaha zo had ik het nog niet bekekendagmar88 schreef:Zo ligt naap ook, in superman houdingAlleen nog een cape nodig.
Zalig! Als Su in de zetel ligt, is dat meestal rolmops stijl, aan mijn voeten.miriam schreef:HeerlijkPelle doet het ook zo, neemt een halve bank in beslag.