Moderator: moderatorteam

Oh, jij bent next-level gemeen!miriam schreef:Ja leukWij doen het vaak met kaasjes, dat plakt goed tussen de schors.
Sandra&co schreef:Oh, jij bent next-level gemeen!miriam schreef:Ja leukWij doen het vaak met kaasjes, dat plakt goed tussen de schors.

Het is nog steeds een sprietje he? Maar goed, ze is nog levendig en zo. Zal wel goed zijn. Lekker zuinig motortje dussjm schreef:Zahra zou bij een andere boom stom gaan staan snuffelen, gewoon aan een grasspriet. Echt niet dat zij buiten iets opeet, laat staan zelf opzoekt en van de grond pakt.
Ja het zal nooit heel veel worden denk ik. Al is ze de laatste 2 weken wel wat bijgetrokken nu we een brok hebben gevonden die ze met smaak eet. Tot gister. Weer een paar hapjes en klaar. Hopelijk was dat een eenmalig ding.Sandra&co schreef:Het is nog steeds een sprietje he? Maar goed, ze is nog levendig en zo. Zal wel goed zijn. Lekker zuinig motortje dussjm schreef:Zahra zou bij een andere boom stom gaan staan snuffelen, gewoon aan een grasspriet. Echt niet dat zij buiten iets opeet, laat staan zelf opzoekt en van de grond pakt.
We laten haar niet elke dag helemaal los gaan nee. Dan houdt ze helemaal niks over vrees ikSandra&co schreef:Racet ze elke dag? Kun je d'r niet 2 raceloze dagen in de week geven dan bijvoorbeeld? Dat ze die energie alvast uitspaart? Of heeft ze dan juist weer geen honger?
Oh, da's ook nog een goed idee!blondie schreef:Heerlijk! En het levert mooie plaatjes op. Heb ook dit soort plaatjes van de herders op bouwterreinen, dan verstopte ik een favoriete bal of tennisballen op een berg zand en dan moesten ze wachten tot ik vrij gaf en konden ze gaan zoeken.

Dank je! Allebei in de krág van hun leven, dat mag je zien.Tineke schreef:
Je dames zien er super uit
Sofi voelt zich er niet te goed voor, Sofi ís er te goed voor. Daarom moet zij eerst een poosje wachten zodat Izzy ook wat brokjes op kan snuiven. Sofi gaat er als een trein doorheen en vindt alle brokjes achter elkaarZamunda schreef:Ik wilde net vragen of Sofi zich er te goed voor voelde maar ze staat er aan het eind toch ook een keer zoekend op. Ze zijn prachtig!