Lutèce is gisteren gedekt door een knappe vent die nu een week bij ons logeert

Hopelijk dus begin mei weer Grand Basset Griffon Vendéen pupjes!!
Moderator: moderatorteam
We gaan morgen even mooie foto's makenmosquito1980 schreef:Spannend![]()
Geen foto's van pa en ma?
Geduld? Wat is dat?crutz schreef:gefeliciteerd! nu verder met geduld hebben....
Ja zeker fijn dat deze heer even mag blijven. Zo leer ik hem ook een beetje kennen. Woensdag hadden we progesteron gecheckt en toen zat ze op 4,5 maar had ze al wel zin. De 2e keer stond voor nu gepland, maar die was dus niet meer nodig.Mizzsylver schreef:Oh wat leuk! En wat fijn dat de reu mocht logeren, heb je wel nog progesteron gedaan?
En nu geduldig afwachten of het gelukt is! Hier zijn vandaag de eersten alweer vertrokken naar hun nieuwe huis, het gaat zooo snel als ze er eenmaal zijn. Het wachten op de loopsheid, dekking, echo, bevalling duurt een eeuwigheid maar daarna vliegen de weken voorbij.
ik moet nog wachten op de loopsheid die als het volgens planning gaat eind juli/begin augustus pas is........lijn schreef:Geduld? Wat is dat?crutz schreef:gefeliciteerd! nu verder met geduld hebben....
Altijd ook maar dat eeuwige wachten! Maar gelukkig komt er als alles goed gaat weer wat moois op je pad!crutz schreef:ik moet nog wachten op de loopsheid die als het volgens planning gaat eind juli/begin augustus pas is........lijn schreef:Geduld? Wat is dat?crutz schreef:gefeliciteerd! nu verder met geduld hebben....
en dat is voor mijn eigen nest, een nest waar ik een teef uit krijg is het ook nog wachten op de loopsheid ergens rond april.....
dus voel met je mee....
Dat geloof ik ook. Zijn vorige nest is echt fabulousHilly45 schreef:Wat gaaf zeg, wordt vast een prachtig nest.
Ik ga mijn best doen! Vorige keer is het niet helemaal gelukt. Mijn excuses nog...Terry schreef:Leuk! Vind het zulke leuke honden en hoop op veel foto’s.
Hmm nee. Er is al een dekking geweest donderdag. Nu zou haar hoogtepunt zijn.malinois schreef:Inderdaad klinkt als te vroeg...
Oh oke als dat gewoon makkelijk ging zou ik me geen zorgen maken. Progesteron is leuk maar de natuur weet t zelf beter. Mijn teef moest destijds op uiterlijk dinsdag gedekt worden... en dat ging dus niet gebeuren want ze wilde niet. Uiteindelijk 1x gedekt op donderdagavond en 6 pups.lijn schreef:Hmm nee. Er is al een dekking geweest donderdag. Nu zou haar hoogtepunt zijn.malinois schreef:Inderdaad klinkt als te vroeg...
Super zeg.lijn schreef:Je kunt op mijn site kijken, daar staat een foto van papa en mama