Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Instagram-honden
Moderator: moderatorteam
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Instagram-honden
Alhoewel ik niet vaak meer hier op het forum ben, vind ik dit wel heel leuk! James heeft pas zijn eigen Instagram @james.the.corgi 

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
malinois schreef:Ik doe niet aan lijsten... alles of nikssbientje schreef:Ik post al mijn hondenshit op fb naar een lijst die Honden heet. Ik heb nogal veel hondenvrienden op fb dus die lijst bestaat uit iedereen minus familie (behalve degenen die het wel leuk vinden, oma bijv) en vrienden die ik ken van iets anders dan honden. Dat werkt prima op zich
Dus iedereen krijgt hetzelfde te zien... en als ze dat niet willen ontvolgen ze me maar

- Adjani & Tyson
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull terrier
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
leuk! Sommige volg ik al, andere ga ik zo even opzoeken
http://www.instagram.com/BulliesTysonJessyShiva, voor wat doggyspam van het leven van een bejaarde, en trips down memory lane met de witjes
http://www.instagram.com/TySyFotografie voor je dagelijkse dosis allerlei honden foto's
http://www.instagram.com/BulliesTysonJessyShiva, voor wat doggyspam van het leven van een bejaarde, en trips down memory lane met de witjes
http://www.instagram.com/TySyFotografie voor je dagelijkse dosis allerlei honden foto's

- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Wat is er met het algoritme?Manuma schreef:Je hebt ons al gevonden zag ik
Ik vind vooral Fred zo'n leuk account hebben! Heel leuk de forumhonden op Instagram terug te zien, geeft toch weer een ander beeld van de band met de baas.
Ik ben een hele tijd heel actief geweest maar door het algoritme staat het alweer een tijdje redelijk stil en dat demotiveert wel.
Wat ik zo geweldig vind aan ons account is dat vooral Uma zo veel fans heeftManu krijgt veel likes en ook wel reposts, veel meer dan Uma, maar de volgers houden blijkbaar toch wel het meeste van haar
Uma is een perfecte Insta-chick. Liefde op afstand
Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
Dat is een half jaar geleden aangepast, daardoor krijg je voornamelijk de heel populaire foto's te zien onder bijvoorbeeld het opzoeken van een hashtag of überhaupt in je tijdlijn.
Dan staan er bijvoorbeeld foto's van 3 dagen terug bovenaan mijn tijdlijn en krijg ik de recente niet te zien. Sinds dit is aangepast heb ik wel 150 minder likes per foto en van 50-70 volgers per week erbij naar 15 per week. Echt een flink verschil.
Niet dat dat het enige is dat telt natuurlijk, maar ik vind het toch wel jammer.
Dan staan er bijvoorbeeld foto's van 3 dagen terug bovenaan mijn tijdlijn en krijg ik de recente niet te zien. Sinds dit is aangepast heb ik wel 150 minder likes per foto en van 50-70 volgers per week erbij naar 15 per week. Echt een flink verschil.
Niet dat dat het enige is dat telt natuurlijk, maar ik vind het toch wel jammer.
Ik vind het al heel wat als ik 40 likes per foto hebManuma schreef:(...)wel 150 minder likes per foto(...)

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hahaha ik ookSandra&co schreef:Ik vind het al heel wat als ik 40 likes per foto hebManuma schreef:(...)wel 150 minder likes per foto(...)

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
M'n dochter heeft voor Koda een instagram pagina (zeg ik dat zo goed?) gemaakt, www.instagram.com/whiteshepherd_koda.
- janeway
- Zeer actief
Leuk nog een Koda om te volgen.Johnny Jones schreef:M'n dochter heeft voor Koda een instagram pagina (zeg ik dat zo goed?) gemaakt, http://www.instagram.com/whiteshepherd_koda.
- janeway
- Zeer actief
Ik ben ook gek op Uma.. die koppen van haar.. Dat depressieve hoofd wat ze soms heeft.. En dan die blije manu.. Ik wordt altijd blij van zijn foto'sManuma schreef:Je hebt ons al gevonden zag ik
Ik vind vooral Fred zo'n leuk account hebben! Heel leuk de forumhonden op Instagram terug te zien, geeft toch weer een ander beeld van de band met de baas.
Ik ben een hele tijd heel actief geweest maar door het algoritme staat het alweer een tijdje redelijk stil en dat demotiveert wel.
Wat ik zo geweldig vind aan ons account is dat vooral Uma zo veel fans heeftManu krijgt veel likes en ook wel reposts, veel meer dan Uma, maar de volgers houden blijkbaar toch wel het meeste van haar
Je hebt ook gewoon een leuke combi.
Enne hoe krijg je toch zoveel likes elke keer.. Ik snap dat niet.. Als ik er 60 heb is het veel..
Dat Algoritme is idd stom.
- Nikki90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Hussel
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboel
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Wij zijn inmiddels hernoemd naar @splashtestdummies. Vond ik leuk 

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Ik ben je gaan volgen! Mooie foto'sJohnny Jones schreef:https://www.instagram.com/generaaldigger/?hl=nl

-
- Zeer actief
Hm, ik ben altijd heel summier hoor met hastags, de mensen die me willen zien die kijken toch wel en daar doe ik het voor, incidenteel komen er mensen per ongeluk op mijn insta en dan heb ik weer wat nieuwe volgers, t breid langzaam maar zeker uit, iets met hardlopers en zo ...janeway schreef:Ik ben ook gek op Uma.. die koppen van haar.. Dat depressieve hoofd wat ze soms heeft.. En dan die blije manu.. Ik wordt altijd blij van zijn foto'sManuma schreef:Je hebt ons al gevonden zag ik
Je hebt ook gewoon een leuke combi.
Enne hoe krijg je toch zoveel likes elke keer.. Ik snap dat niet.. Als ik er 60 heb is het veel..
Dat Algoritme is idd stom.

-
- Zeer actief
Dankjewel!Manuma schreef:Ik ben je gaan volgen! Mooie foto'sJohnny Jones schreef:https://www.instagram.com/generaaldigger/?hl=nl

- Rebble
- Zeer actief
Nav dit topic heb ik maar eens een hondenaccount aangemaakt
Ik ben jullie bijna allemaal aan het volgen
Ik zat er al langer aan te denken, moet nu nog even een leuke bio verzinnen.
Gister hoorde ik dat voornamelijk oudere mensen gebruik maken van facebook en de jongere generatie van insta e.d. dat kan kloppen want voorlopig voel ik me oud
foto's plaatsen lukt wel maar al die hashtags erbij verzinnen...doet iedereen dat? Echt God ik ben nog geen eens 40 

Ik zat er al langer aan te denken, moet nu nog even een leuke bio verzinnen.
Gister hoorde ik dat voornamelijk oudere mensen gebruik maken van facebook en de jongere generatie van insta e.d. dat kan kloppen want voorlopig voel ik me oud