Broholmer puppy Lola

Klein keesje: Beertje

Famke, de Stabij

Aussie Gisel

Aussie Lewis

Toller Toby

ODH x Husky

Moderator: moderatorteam

Dankje!Heavy schreef:Wauw prachtig weer. Maar die herderdie ogen kloppen niet voor mijn gevoel
Dankjewel!Manuma schreef:Wat grappig, je ziet de husky ogen echt terug bij die herdermix!
Prachtige foto's weerWat bijzonder, een Broholmer! Nog nooit gezien
Haha, nee het zijn ook geen herder ogen idd. Ik vind dat je de aan de ogen/blik echt ziet dat een van de ouders een Husky was.Heavy schreef:Zijn geen herderogensjm schreef:Dankje!Heavy schreef:Wauw prachtig weer. Maar die herderdie ogen kloppen niet voor mijn gevoel
Wat klopt er niet aan?Er zit Husky doorheen, misschien is dat het? Hij keek nogal ehh hyper?
maar daar kan jij niks aan doen . Ogen staan dichter bij elkaar dan bij een herder
Hier in Drenthe is het nou eenmaal een groot, vaag, sprookje.. kan dr ook niks aan doen..Cleva schreef:sjm schreef: ODH x Husky
Jezus christus wat een loensende patient.
Ik ben een beetje klaar met het vage elfenbos, sjm.
Het is mooi, hoor. Dat wel. Maar ja.
Wat voor achtergrond wilt u bestellen?Cleva schreef:Nee, ik ben weleens in Drenthe geweest.
Ik weet vrij zeker dat ze daar ook andere achtergronden hebben dan lord of the rings-licht en herfstblaadjes.
Juist als je het zo goed weet vast te leggen. En nou hop.
Hunebedden hebben geen 8 verdiepingen. Verder komt Drenthe niet.Cleva schreef:Een galerij op de achtste met een hollende sukielukie.
Meestal lukken DH x husky mixjes wel goed. Dit is een aparteCleva schreef: Jezus christus wat een loensende patient.
Normaal zijn ze wat meer een gemiddelde van beiden. Bijna wolfachtig en inderdaad reusachtig groot.laeken schreef:Ik vind die herder husky juist een prachtige hond. Die gele poolhonden ogen vind ik juist uitermate geslaagd. De kleur en de hele hond vind ik prachtig.
Manuma schreef:Vind je? Ik ben er een paar tegengekomen en als je het ziet lopen zie je inderdaad gelijk de mix, maar wolfachtig vind ik ze echt nooit.
Vaak is het om te zien een herder met een of twee blauwe ogen, andere oogvorm en iets meer broek met een krullende staart.
Wel die idiote hyperbek
Ik ken ook een witte herder x husky, dat is echt een prachtig dier. Ook veel groter dan beide ouders.

Dat lijkt me een Malamute mixdagmar88 schreef:Manuma schreef:Vind je? Ik ben er een paar tegengekomen en als je het ziet lopen zie je inderdaad gelijk de mix, maar wolfachtig vind ik ze echt nooit.
Vaak is het om te zien een herder met een of twee blauwe ogen, andere oogvorm en iets meer broek met een krullende staart.
Wel die idiote hyperbek
Ik ken ook een witte herder x husky, dat is echt een prachtig dier. Ook veel groter dan beide ouders.
Zoiets. De andere twee waren meer herder ja.
Of een terugslag. Volgens oudere mensen zijn die driekwartjes het type van vroeger, die zien dat echt als dé husky.Manuma schreef: Dat lijkt me een Malamute mix
Wat een reus! Ik heb deze uitkomst nog nooit gezien!
Marjoleine schreef:Die Broholmer
Mijn grotendeels kruising husky x Duitse herder (althans volgens de DNA-test) is juist helemaal niet groot, 58 cm en 23 kilo.dagmar88 schreef:Normaal zijn ze wat meer een gemiddelde van beiden. Bijna wolfachtig en inderdaad reusachtig groot.laeken schreef:Ik vind die herder husky juist een prachtige hond. Die gele poolhonden ogen vind ik juist uitermate geslaagd. De kleur en de hele hond vind ik prachtig.
Ben ze een paar keer tegengekomen en dat waren erg prettige, stabiele en vriendelijke honden met een natuurlijk overwicht.
Deze hond lijkt haast het resultaat van knippen en plakken.
Nog steeds geen loensende patient hoor, smaken verschillen.