Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op zoek
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Op zoek
Aangezien er hier ook veel mensen zitten met herplaatsers en connecties, wij zijn op zoek naar een Keeshondje erbij voor mijn moeder en een vriendinnetje voor Roos, voorkeur gaat uit naar een Dwergkees en een teefje, dit omdat het hondje dan makkelijker bij ons kan met vakantie's enz. Stamboom geen must, pup of jonge herplaatser. We zitten ook op herplaats/puppy groepen maar bij de Dwergkeesjes kom je al snel op 'fokkers' uit met hele ladingen pups en daar heb ik dan weer geen goed gevoel bij of pups van over de 3000 euro en dat vinden we iets te gortig
. Mocht iemand een leuk thuisnestje of herplaatser weten dan hoor ik het graag en evt tips waar te kijken/zoeken ook..

- dagmar88
- Zeer actief
Re: Op zoek
Zelf doen? Er is inderdaad weinig betrouwbaars. De dwergteefjes waarmee via de rasvereniging gefokt wordt kun je op twee handen tellen en verder is er een totale wildgroei.
Die "fokkers" zijn handelaren met russische import.
En anders over de grens kijken. In duitsland is het aanbod wel groot genoeg.
Sjaak komt uit een pretnest waarvan de fokker incidenteel fokt, daar ben ik al heel blij mee. Die heeft volgend jaar pas weer een nestje.
Sjaak komt uit een pretnest waarvan de fokker incidenteel fokt, daar ben ik al heel blij mee. Die heeft volgend jaar pas weer een nestje.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Er zijn wel een paar goede fokkers maar er wordt maar weinig aan gezondheidstesten gedaan en de prijzen zijn um...
Je kunt ook naar een kleine kees kijken. Ik weet niet of die prijzen iets normaler zijn, maar daar is niet de extreme verdwerging met de bijbehorende problemen. Je ziet eigenlijk direct verbetering. En een kleine is nog steeds best klein.
Je kunt ook naar een kleine kees kijken. Ik weet niet of die prijzen iets normaler zijn, maar daar is niet de extreme verdwerging met de bijbehorende problemen. Je ziet eigenlijk direct verbetering. En een kleine is nog steeds best klein.
-
- Zeer actief
Zelf doen met Roos bedoel je?dagmar88 schreef:Zelf doen? Er is inderdaad weinig betrouwbaars. De dwergteefjes waarmee via de rasvereniging gefokt wordt kun je op twee handen tellen en verder is er een totale wildgroei.

-
- Zeer actief
Ja, gezondheidstesten is niet echt een ding heb ik gemerkt nee. Zijn ook op ons gemakje aan het rond kijken, in de Bullen weet ik wel waar we moeten zijn maar met de Keesjes is wel lastig haha. Ik zie idd veel als klein Kees aangemerkt staan, dwerg x middenslag is dat vaak geloof ikMarjoleine schreef:Er zijn wel een paar goede fokkers maar er wordt maar weinig aan gezondheidstesten gedaan en de prijzen zijn um...
- dagmar88
- Zeer actief
Brigitte schreef:Zelf doen met Roos bedoel je?dagmar88 schreef:Zelf doen? Er is inderdaad weinig betrouwbaars. De dwergteefjes waarmee via de rasvereniging gefokt wordt kun je op twee handen tellen en verder is er een totale wildgroei.
Sjaak komt uit een pretnest waarvan de fokker incidenteel fokt, daar ben ik al heel blij mee. Die heeft volgend jaar pas weer een nestje.die is gesterliseerd haha. We hebben geen haast ermee en zoeken gewoon een leuk hondje maar niet groter dan Roos. En ja, die Russische hondjes zien we hier in de buurt heel veel, komen voor 3500 euo hierheen gevlogen
we willen er best leuk voor betalen maar dan moet het wel gewoon een goed overwegen gefokt hondje zijn of een leuke herplaatser.

Dwerg is 20 cm met een afwijking van 2 naar boven of beneden. Klein is 26 cm met een afwijking van 3 naar boven of beneden.
De moeder van sjaak is dwerg x kleine kees, z'n vader een dwergje. Hij is 23 cm en dat is al echt mini.
-
- Zeer actief
Bedankt voor de tip, ik ga daar eens neuzendagmar88 schreef:Jammer. Ik zou echt in duitsland kijken, veel meer aanbod en dus een normalere prijs.
Dwerg is 20 cm met een afwijking van 2 naar boven of beneden. Klein is 26 cm met een afwijking van 3 naar boven of beneden.
De moeder van sjaak is dwerg x kleine kees, z'n vader een dwergje. Hij is 23 cm en dat is al echt mini.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
- dagmar88
- Zeer actief
Heb begrepen dat die van ellende aan elkaar hangen.chaos schreef:Volpino ook een optie? Marga Weseman weet er misschien nog wel 1.
-
- Zeer actief
Ik heb geen verstand van keesjes maar ik vind ze zo leuk, kleine kezen.
Ik ken er inmiddels aardig wat door werk en ik ben er helemaal voor gevallen
Het is dat ik nog veel wil en voorlopig echt wel mijn handen vol maar anders...
Ik ken er inmiddels aardig wat door werk en ik ben er helemaal voor gevallen

Het is dat ik nog veel wil en voorlopig echt wel mijn handen vol maar anders...
- dagmar88
- Zeer actief
Ja, een middenslag.Cleva schreef:Als het allemaal makkelijk moet zou ik niet bij de kezen beginnen.
Waarom willen ze een kees? Of is het omdat ze al keesjes gewend zijn, dan is het iets anders.
Keesjes zijn vreselijk leuk samen, toch een aparte lichaamstaal.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Geen Keesje maar ze heeft er wel wat van weg https://www.hondenforum.nl/plaza/viewto ... 3&t=328744
- dagmar88
- Zeer actief
Brigitte schreef:Bedankt voor de tip, ik ga daar eens neuzendagmar88 schreef:Jammer. Ik zou echt in duitsland kijken, veel meer aanbod en dus een normalere prijs.
De moeder van sjaak is dwerg x kleine kees, z'n vader een dwergje. Hij is 23 cm en dat is al echt mini.en 23cm is idd echt mini haha Sjaak is super leuk. En we hoeven echt niet zo'n onwijs klein hondje dat het niet meer gezond is.

https://www.deine-tierwelt.de/kleinanze ... z-c111559/
Sjaak is echt een drol

Hij liet een heel leuk karaktertje zien. Kwam meteen in m'n armen gevlogen, ritste m'n rugzak open om het snoep te pikken, dook met een kippenvoet onder de struiken en was niet meer van plan z'n precious af te geven

Een nerveuze bange dwergkeffer was natuurlijk wel het laatste dat ik in m'n roedel wil hebben.
Na de verhuizing is hij een tijdje wat uit z'n doen geweest buiten, helemaal nadat er een mechelaar pup over hem struikelde.
Vreemde honden heeft hij nog steeds niet veel mee op. Ze moeten klein zijn, een krulstaart hebben en een lange neus.
Hij maakt contact door er als een vlo omheen te springen, daardoor denken mensen altijd dat hij angstig is. Als hij een ander keesje tegenkomt snappen ze dat meteen en staan ze elkaar van de pootjes te beuken.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Brigitte schreef:Aangezien er hier ook veel mensen zitten met herplaatsers en connecties, wij zijn op zoek naar een Keeshondje erbij voor mijn moeder en een vriendinnetje voor Roos, voorkeur gaat uit naar een Dwergkees en een teefje, dit omdat het hondje dan makkelijker bij ons kan met vakantie's enz. Stamboom geen must, pup of jonge herplaatser. We zitten ook op herplaats/puppy groepen maar bij de Dwergkeesjes kom je al snel op 'fokkers' uit met hele ladingen pups en daar heb ik dan weer geen goed gevoel bij of pups van over de 3000 euro en dat vinden we iets te gortig. Mocht iemand een leuk thuisnestje of herplaatser weten dan hoor ik het graag en evt tips waar te kijken/zoeken ook..
Een vrouwtje bij mij uit de wijk heeft binnenkort een nestje dwergkees x chi. Geen broodfokker.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Het is een mixje ... maar misschien vind je het wat. Vriendin heeft er eentje opgevangen nu.
https://www.facebook.com/pg/hondbaascoa ... e_internal
Hier staat ze op de pagina LULU
https://www.facebook.com/pg/hondbaascoa ... e_internal
Hier staat ze op de pagina LULU
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Wat een leukerd Joyce.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Kijk even op de Facebook pagina van Basic hondenschool te Alphen aan den rijn. Die zijn voor dit leuke dwerg keesje (6 maanden) opzoek naar een goed huis. 

- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Je kan ook nog kijken naar een Finse Spits, een kennis van mij heeft er 2, ik vind dit twee erg leuke hondjes 

-
- Zeer actief
Even geen internet gehad maar nog bedankt voor jullie reactie's, inmiddels op al heel wat herplaatsers gereageerd maar helaas steeds waren er heel veel reactie's voor. We blijven gewoon op ons gemak op zoek naar een Keesje, er komt vast wel een leuk pupje of herplaatsertje op ons pad.
- Tineke
- Zeer actief
Er is een middenslag in de herplaatsing, reu, 8 jaar, goed met mensen en andere honden. Enkel moeilijk alleen kunnen blijven, is gewend om altijd overal mee naar toe genomen te worden.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
- Zeer actief
Een reu kan ik niet makkelijk bij de mijne zetten en ze wil graag kleiner dan een Middenslag 

- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Misschien zit hier iets tussen Brigitte. https://www.facebook.com/groups/915487548498759/Brigitte schreef:Een reu kan ik niet makkelijk bij de mijne zetten en ze wil graag kleiner dan een Middenslag

-
- Zeer actief
https://www.facebook.com/pomeranianpeddiesplace
1 van de dametjes heb ik afgelopen zaterdag op de foto gezet
1 van de dametjes heb ik afgelopen zaterdag op de foto gezet

- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Geen idee of je nog opzoek bent? Maar ik kwam dit mooie meisje net tegen.
https://m.facebook.com/1665485615/posts ... 38&sfns=mo
https://m.facebook.com/1665485615/posts ... 38&sfns=mo
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
- Zeer actief
Bedankt voor de reactie's, op de hondjes gereageerd die jullie doorstuurde maar helaas al weg of ook weer heel veel reacties. Ook bij een aantal hondjes in een asiel in België mail gekregen dat ze na 200 mailtjes een stop hadden ingelast haha ook gek
fijn voor de hondjes natuurlijk. Ik zit nu in Duitsland maar kreeg gister bericht voor een evt pup, heel ander ras maar waar we ten tijde van Alano onze Ca de Bou al weg van waren en die komen nu 16 jaar later weer op ons pad dus wie weet hoe dat gaat lopen.