Aangezien ze de laatste tijd ook erg aan het niezen en snotterig is denk ik dat ze een neustumor heeft.
Nou ja, we wachten het maar weer af. We kunnen om 16.45 terecht.
Moderator: moderatorteam
Ik denk dat ze dan onder narcose in haar neus moeten kijken?Marjoleine schreef:Jemig zeg.
Sterkte straks. Misschien zit er gewoon iets in, een doorn of zo?
Daar gaan we even van uit
Tja, het nadeel van twee oude honden. Ze gaan natuurlijk van alles tegelijk mankerenbram en thijs schreef:Jeetje. Doe eens een beetje kalm met je ellende. Veel succes straks

Nou inderdaad ja. Daar heb je helemaal ook geen zin in kan ik me voorstellen. Gelukkig dat dat dus ook niet hoeft!Gollum schreef:Ik hoop ook dat we snel terecht kunnen, het is toch wel spannend allemaal. Het gaat ook weer een flinke smak geld kosten. Ik ben wel heel blij dat mijn vriend en ik helemaal op dezelfde lijn zitten met wat we wel en niet willen laten doen. Dat scheelt enorm, dat we daar niet over hoeven te discussiëren.

Ja dat had ik ook wel verwacht hoor, je kan vanaf de buitenkant niet zien wat er van binnen zit. Mika wilde al niet dat de da haar lip optilde aan de bloedneus kant, laat staan dat hij in haar neus kon kijken. Haar tanden zagen er verder wel goed uit behalve die losse tandjes dan, echt minimaal tandsteen bij de kiezen. Hart goed, longen goed, bewegingsapparaat goed. Kieskeurig over de snoepjes die ze gavenMarjoleine schreef:Gadver zeg.
Het kan dus alledrie. Niet leuk.