Ik ben wel benieuwd welke foto jullie het meest aanspreekt/het mooist vinden, en waarom.
Moderator: moderatorteam

Nee, die zit op het oog.Galga's schreef:Ik ga voor nummer 2 en 4, hoewel 4 net niet helemaal lekker kijkt. Zit de scherpte op de neus ipv het oog?
Niks gefotoshopped aan, zo uit de camera komen rollen.Ellen. schreef:Ik vind die daarna minder mooi omdat het bijna lijkt of het gefotoshopped is..
Dank je wel voor het compliment over Mojo, alhoewel die complimenten natuurlijk voor de fokker zijn.sjm schreef:Wat is Mojo toch een práchtige hond!En dan krijg je er nog zo'n knapperd bij
Dat wordt wat!
Ik hou zelf niet zo van flitslicht buiten, maar dat is smaakJe hebt hem er netjes op gezet!
En zo werkt elke fotograaf aan zijn/haar eigen eindbeeld inderdaadLongFields schreef:Dank je wel voor het compliment over Mojo, alhoewel die complimenten natuurlijk voor de fokker zijn.sjm schreef:Wat is Mojo toch een práchtige hond!En dan krijg je er nog zo'n knapperd bij
Dat wordt wat!
Ik hou zelf niet zo van flitslicht buiten, maar dat is smaakJe hebt hem er netjes op gezet!
Ben erg benieuwd hoe Kiitos gaat uitgroeien en of ze net zo'n fijn fotomodel wordt als Mojo is.
Ik vind flitslicht buiten niet altijd noodzakelijk en heb het tot nu toe nooit ingezet, maar vind het wel heel fijn om te leren hoe je het kunt gebruiken en het geeft extra mogelijkheden die je zonder flitslicht niet hebt, zoals bij slechtere weersomstandigheden.
De in te stellen intensiteit ervan vind ik ook fijn, je kunt met een heel klein beetje flitskracht nét dat ene stukje belichten waardoor een mooie foto een extra mooie wordt. Overdrijven is natuurlijk niet de bedoeling maar dat vind ik net zo goed met bewerken. Als je tegenwoordig ziet wat er allemaal bewerkt wordt aan foto's dan gaat dat in mijn ogen ook vele malen te ver. Maar dat is, net als flitsen op buitenlocaties, smaakgebonden.