mosquito1980 schreef:Mooie foto's
Aya is ook een leuke hond

Nog geen dag spijt gehad, wat een leuk meisje is het toch
DeDiana schreef:Heel mooi, ik snap heel goed dat je niet kon kiezen!

Er waren nog meer, maar vind ze gewoon allemaal zo mooi
Fabiola17 schreef:Prachtig!
Maarruh, niet 1 van Morris?
Het was een portfolioshoot, dus niet in opdracht. Morris was er nu niet bij. Eigenlijk moet ik nog eens zulke mooie laten maken van hun samen inderdaad.
Hilly45 schreef:Oh, wat een super gave foto's zeg. Wat een onwijs innemend koppie en oogjes heeft ze dan he? Echt zo'n lieve blik. Wauw.

Ze heeft zo'n zachte blik. Zit echt geen kwaad in dat hondje. Heerlijk ondeugend en ze weet heel goed wat ze wil, maar ze is vooral zo ontzettend lief.
Lothian schreef:Wauw, echt schitterende foto's. Ik vind het zo grappig dat die lichte wenkbrauwen haar in de eerste instantie een haast strenge uitstraling geven maar als je goed naar haar ogen kijkt, kijkt ze inderdaad heel zacht en lief. Ik zou ze voor de gein wel eens zwart willen photoshoppen om het verschil te zien.
Ze is in ieder geval echt heel, heel leuk. (Die baard zou ik afknippen maar dat zou ik bij alle bebaarde honden doen

)
Klopt, als je haar zo snel ziet dan kan ze een hele strenge uitstraling hebben, tot je in haar ogen kijkt. En die baard heb ik tot een jaar gegeven voor ik van mezelf de schaar erin mag zetten. Zondag is ze jarig

Maar nu begint de rest van het haar op haar koppie weer meer te groeien... dus ben benieuwd wat gaat winnen, mijn nieuwsgierigheid hoe het uiteindelijk gaat worden of mijn jeukende vingers om het eraf te knippen
meriam schreef:
ze is zo leuk
Echt hè