Moderator: moderatorteam
Dankjewel!Emma schreef:Lijkt me best raar en erg rustig, als je een aantal weken pups over de vloer hebt, en ze dan in ene zomaar weg zijn straks. Soort van lege nest syndroom![]()
aan de andere kant zou ik er ook niet aan moeten denken om ze allemaal zelf te houden, dus uitvliegen is goed![]()
Succes straks voor je, en voor de toekomstige eigenaren
DankjewelNanna schreef:Het was een leuke ervaring, ook voor ons om op een afstand mee te maken.
Ga je nog een keer zo’n outcrossnest doen?
Lief! DankjewelLongFields schreef:Ze zijn stuk voor stuk geweldig, je hebt het weer helemaal perfect gedaan met ze, net als bij je vorige nesten.
Wat een zegen om van deze pups er eentje mee naar huis te mogen nemen zondag!
Dankjewel voor je lieve berichtje. We hebben ons best gedaan*Esther schreef:Ren oefent nog even zijn coolste blik op de 1ste foto. Mooi stel gezonde pups. Bofkonten zijn ze en de eigenaren ook. Scheelt zoveel als ze zo opgroeien! Alles denk ik. Sterkte met afscheidnemen en geniet van je kleine man. Ik hoop wel dat we nog Renfoto's krijgen. Ik vind foto"s plaatsen hier zo'n gedoe dat ik 't zelf bijna niet doe van mijn honden.....
DankjewelSandra&co schreef:Wat was het leuk om ze te volgen, bedankt daarvoor. De mooisten vind ik nog steeds de zwarte modderpootjes en Moja. Wat een uitstralingen
Haha, dat zal wel lukken. Voorlopig nog 3 pups hierKruimel53 schreef:Wat zijn ze prachtig![]()
![]()
![]()
Succes met je bijna-lege-nest-syndroom
Tuurlijk krijgt hij een heel goed huis!laeken schreef:Die prachtige black en tan reu heeft een heel goed huis toch? Want ik blijf er een zwak voor houden. Hij is echt echt ontzettend mooi om te zien en de uitstraling is wauw.
Oh dat is leuk! Ja dit is echt al een hele poos mijn eerste keuze geweest.sirene schreef:Haha, dat zal wel lukken. Voorlopig nog 3 pups hierKruimel53 schreef:Wat zijn ze prachtig![]()
![]()
![]()
Succes met je bijna-lege-nest-syndroom![]()
Tuurlijk krijgt hij een heel goed huis!laeken schreef:Die prachtige black en tan reu heeft een heel goed huis toch? Want ik blijf er een zwak voor houden. Hij is echt echt ontzettend mooi om te zien en de uitstraling is wauw.Hij gaat naar Jen90 van het forum. Die heeft Rally al. De broer van Spring en Mojo. Die vond je toen ook al de mooiste van het nest dus jullie hebben precies dezelfde smaak
Moet je Jen wel even lief aankijken om wat vaker foto's te krijgenlaeken schreef:Oh dat is leuk! Ja dit is echt al een hele poos mijn eerste keuze geweest.sirene schreef:
Tuurlijk krijgt hij een heel goed huis!Hij gaat naar Jen90 van het forum. Die heeft Rally al. De broer van Spring en Mojo. Die vond je toen ook al de mooiste van het nest dus jullie hebben precies dezelfde smaak
Dakar heet hijmosquito1980 schreef:Super leuke alerte pups![]()
Die "mini herder" vind ik ook vreselijk leuk, Rally en ........ (hoe heet hij ook al weer) krijgen een leuk broertje
Gefeliciteerd Jen90
Die "mini herder" vind ik ook vreselijk leuk, Rally en ........ (hoe heet hij ook al weer) krijgen een leuk broertje
Gefeliciteerd Jen90

Lucky.LongFields schreef:Ja de pup heet Dakar, ik bedoel de andere hond van Jen90 de labxdalmatiermosquito1980 schreef:Moet je Jen wel even lief aankijken om wat vaker foto's te krijgen![]()
Gefeliciteerd Jen90

Ik zal zeker mijn best doen veel foto’s van hem te plaatsenlaeken schreef:Oh dat is leuk! Ja dit is echt al een hele poos mijn eerste keuze geweest.sirene schreef:Haha, dat zal wel lukken. Voorlopig nog 3 pups hierKruimel53 schreef:Wat zijn ze prachtig![]()
![]()
![]()
Succes met je bijna-lege-nest-syndroom![]()
Tuurlijk krijgt hij een heel goed huis!laeken schreef:Die prachtige black en tan reu heeft een heel goed huis toch? Want ik blijf er een zwak voor houden. Hij is echt echt ontzettend mooi om te zien en de uitstraling is wauw.Hij gaat naar Jen90 van het forum. Die heeft Rally al. De broer van Spring en Mojo. Die vond je toen ook al de mooiste van het nest dus jullie hebben precies dezelfde smaak
Precies, Luckymosquito1980 schreef:Lucky.LongFields schreef:Ja de pup heet Dakar, ik bedoel de andere hond van Jen90 de labxdalmatiermosquito1980 schreef:Moet je Jen wel even lief aankijken om wat vaker foto's te krijgen![]()
Gefeliciteerd Jen90