Frisbee

Hebbes!

Weer hebbes!

???

en netjes terugbrengen natuurlijk

Moderator: moderatorteam

Haha ja het is een wonderkindHeavy schreef:Wat knap ,ze haalt een rode op en brengt een blauwe terug
Haast?kloesje schreef:Wat vind ze het geweldig!!![]()
Zo te zien ben je wel haast toe aan nieuwe frisbees
Ik denk (gezien het type hond wat ze is) een Jaws frisbee het beste bij haar zou passenCaro. schreef:Haast?kloesje schreef:Wat vind ze het geweldig!!![]()
Zo te zien ben je wel haast toe aan nieuwe frisbeeshet is verbazingwekkend dat ze het nog doen
kloesje schreef:Ik denk (gezien het type hond wat ze is) een Jaws frisbee het beste bij haar zou passenCaro. schreef:Haast?kloesje schreef:Wat vind ze het geweldig!!![]()
Zo te zien ben je wel haast toe aan nieuwe frisbeeshet is verbazingwekkend dat ze het nog doen
Die gaan een stuk langer mee dan een gemiddelde honden frisbee
Ja die zijn best duur, ik kan voor je even de frisbee site in de gaten houden, soms komen daar nog wel eens tweedehandjes voorbij die nog prima een tweede ronde kunnen. Zo ben ik ook aan een set Jaws gekomen (voor de duitse herders).Caro. schreef: Dit waren ook goedkope: we hadden een frisbee les gehad bij de cursus en dat leek ons wel leuk om te doen met Jessie.
Het was nog in een 'testfase' dus, maar ze blijkt het echt geweldig te vinden!
De 'bijtproof' frisbees zijn 4 x zo duur en we wilden het eerst uitproberen. Nou ja... ze gaan toch al een half jaartje mee![]()
De volgende set wordt dus inderdaad iets betere kwaliteit
O ja, graag als je dat wilt doenkloesje schreef:Ja die zijn best duur, ik kan voor je even de frisbee site in de gaten houden, soms komen daar nog wel eens tweedehandjes voorbij die nog prima een tweede ronde kunnen. Zo ben ik ook aan een set Jaws gekomen (voor de duitse herders).Caro. schreef: Dit waren ook goedkope: we hadden een frisbee les gehad bij de cursus en dat leek ons wel leuk om te doen met Jessie.
Het was nog in een 'testfase' dus, maar ze blijkt het echt geweldig te vinden!
De 'bijtproof' frisbees zijn 4 x zo duur en we wilden het eerst uitproberen. Nou ja... ze gaan toch al een half jaartje mee![]()
De volgende set wordt dus inderdaad iets betere kwaliteit
Bij frisbees is het wel vaak, goedkoop is duurkoop
O ja, graag als je dat wilt doenCaro. schreef:
Bij frisbees is het wel vaak, goedkoop is duurkoop
Oké, dus die zijn iig goedkloesje schreef:
Ja dit zijn de frisbees die ik bedoeldeDeze zijn echt heel erg bijtvast
Belangrijk is dat je de hond er niet op laat kauwen, maar gewoon vangen en weer terug brengen. Vaak hebben stafford(achtige) de neiging om de frisbee als een prooi te willen vermorzelen en daar kan geen enkele frisbee tegen
Frisbeewinkel.nl levert ook nog eens erg snel