Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Izzy van Sandra (te water)
Moderator: moderatorteam
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Re: Izzy van Sandra (te water)
Heerlijke foto's!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
-
Sandra&co
Jammer dat Izzy vandaag zo strontvervelend was. We doen wel weer eens wandelen als ze heeft kunnen bijslapen
Leuke foto's, ik jat ze!
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
- Aantal honden: 2
-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Prachtige foto's van prachtige honden.
Is sofi drachtig?
Is sofi drachtig?
- dagmar88
- Zeer actief

Zo is het net een echte
-
Sandra&co
Ja, fingers crossed dat de dekkingen geslaagd zijn 
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
-
Alfilillo
- Zeer actief
Wie is/zijn de gelukkigen?Sandra&co schreef:Ja, fingers crossed dat de dekkingen geslaagd zijn
-
Sandra&co
Een prachtig wildkleur HusseltjeAlfilillo schreef:
Wie is/zijn de gelukkigen?
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Prachtige foto's van 2 prachtige meiden
Was Izzy chagrijnig?

Was Izzy chagrijnig?
Ooo spannend, ik duimSandra&co schreef:Ja, fingers crossed dat de dekkingen geslaagd zijn
-
Sandra&co
Sofi (da's de kleine bruine, Cleva) was deze loopsheid écht verschríkkelijk loops. Ze liep Izzy (da's die leuke witte, Cleva) continue achteraan, doos in d'r gezicht, drukdoenerig. Dus die zit een beetje op d'r taks van verdraagzaamheid/geduld deze afgelopen dagen. Alles moest aangeblaft worden, luisteren ging maar zo-zo, een drukke Puli moest afgerost worden. Het emmertje liep over.Caro. schreef:Prachtige foto's van 2 prachtige meiden![]()
![]()
Was Izzy chagrijnig?![]()
Ik had haar achteraf gezien beter thuis kunnen laten, maar goed. Volgende keer zijn we weer wijzer
-
Alfilillo
- Zeer actief
Leuk! Foto! Of heb je er een topic over? In dat geval heb ik het gemist.Sandra&co schreef:Een prachtig wildkleur HusseltjeAlfilillo schreef:
Wie is/zijn de gelukkigen?Eentje hoor, Sofi gaat niet vreemd.
-
Sandra&co
Nou ja, iedereen die een Puli heeft horen keffen, snapt waarom er afgerost moest worden. En zou het toejuichen. Sorry Jacqueline, maar het is wel een beetje zo natuurlijkCleva schreef:Sandra&co schreef: een drukke Puli moest afgerost worden. Het emmertje liep over.
Oh jee. Nou zeg!
Ja, dat heb ik ook weleens gehad toen ik Samantha tegen kwam. Hein en Jack of Jones aan de klap. Maar dan echt.
En Hein begon dus ik had verder ook niet zoveel meer te zeggen.
Klootzakken zijn het.
Is die stafford gecastreerd? Daar moet je een collie op zetten. Merle. Kun je lachen.
Maar ja, ze is gecastreerd. En al was ze dat niet, dan zou ik er nog steeds niet mee fokken. Ik zit niet te wachten op 14 Sjonnies die komen kijken naar de grootste en stoerste pup die ze dan Diesel of Rocky willen gaan noemen.
@Alfililo:

Dat is het reutje. Een heel gezellig allemansvriendje, maar geen watje. 25cm hoog dus wel wat kleiner dan ik zocht, maar voor de rest is hij perfect. Lekker sportief, prima pootjes eronder. Ik ben content. En Sofi ook, die dook er gelijk onder.
Ik had wel een topic over de dracht, maar heb besloten daar geen updates bij te houden. Ik weet al hoe dat gaat aflopen en daar heb ik geen zin in, ik wil gaan genieten van dit hele proces zonder verantwoording te moeten afleggen om Elke Gruwelijke Fout die ik gegarandeerd zal gaan maken. Maar ik zal tegen die tijd nog wel dikkebuikenfoto's, newbornfoto's (kan ik daar iemand voor inhuren?) en puppyfoto's plaatsen
-
Alfilillo
- Zeer actief
Wat een leukerd! Dat is toch net de mannelijke versie van Lanai?
Het lijkt me prachtig om dat proces mee te mogen maken. Als de asiels niet zo vol zaten hier, zou ik dolgraag een nestje willen van Lily. Maar het blijft gedagdroom.
Het lijkt me prachtig om dat proces mee te mogen maken. Als de asiels niet zo vol zaten hier, zou ik dolgraag een nestje willen van Lily. Maar het blijft gedagdroom.
- dagmar88
- Zeer actief
Sandra&co schreef: Maar ja, ze is gecastreerd. En al was ze dat niet, dan zou ik er nog steeds niet mee fokken. Ik zit niet te wachten op 14 Sjonnies die komen kijken naar de grootste en stoerste pup die ze dan Diesel of Rocky willen gaan noemen.
- Crescent
- Zeer actief
Wat leuk! Gefeliciteerd met de dracht van Sofi!
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
Floortje
- Zeer actief
In een bloempot gedrapeerd in voile met een kluit op hun kop? En dan ook nog hartjes eromheen photoshoppen?Sandra&co schreef: Maar ik zal tegen die tijd nog wel dikkebuikenfoto's, newbornfoto's (kan ik daar iemand voor inhuren?) en puppyfoto's plaatsen
- dagmar88
- Zeer actief
Floortje schreef:In een bloempot gedrapeerd in voile met een kluit op hun kop? En dan ook nog hartjes eromheen photoshoppen?Sandra&co schreef: Maar ik zal tegen die tijd nog wel dikkebuikenfoto's, newbornfoto's (kan ik daar iemand voor inhuren?) en puppyfoto's plaatsen
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Oh, wauw, dat is een hele leuke reu.Sandra&co schreef:Nou ja, iedereen die een Puli heeft horen keffen, snapt waarom er afgerost moest worden. En zou het toejuichen. Sorry Jacqueline, maar het is wel een beetje zo natuurlijkCleva schreef:Sandra&co schreef: een drukke Puli moest afgerost worden. Het emmertje liep over.
Oh jee. Nou zeg!
Ja, dat heb ik ook weleens gehad toen ik Samantha tegen kwam. Hein en Jack of Jones aan de klap. Maar dan echt.
En Hein begon dus ik had verder ook niet zoveel meer te zeggen.
Klootzakken zijn het.
Is die stafford gecastreerd? Daar moet je een collie op zetten. Merle. Kun je lachen.![]()
Maar ja, ze is gecastreerd. En al was ze dat niet, dan zou ik er nog steeds niet mee fokken. Ik zit niet te wachten op 14 Sjonnies die komen kijken naar de grootste en stoerste pup die ze dan Diesel of Rocky willen gaan noemen.
@Alfililo:
Dat is het reutje. Een heel gezellig allemansvriendje, maar geen watje. 25cm hoog dus wel wat kleiner dan ik zocht, maar voor de rest is hij perfect. Lekker sportief, prima pootjes eronder. Ik ben content. En Sofi ook, die dook er gelijk onder.
Ik had wel een topic over de dracht, maar heb besloten daar geen updates bij te houden. Ik weet al hoe dat gaat aflopen en daar heb ik geen zin in, ik wil gaan genieten van dit hele proces zonder verantwoording te moeten afleggen om Elke Gruwelijke Fout die ik gegarandeerd zal gaan maken. Maar ik zal tegen die tijd nog wel dikkebuikenfoto's, newbornfoto's (kan ik daar iemand voor inhuren?) en puppyfoto's plaatsen
-
Sandra&co
Bedankt 
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Leuke foto's van Vrolijke Krul oor in het water 
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Lekkere waterrat
.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- dagmar88
- Zeer actief
Cleva schreef: Eigenlijk lijken ze wel heel erg op elkaar. Is dat de bedoeling?
Als ik het me goed herinner zit er geen druppel terrier in sofi en moesten het gewoon leuke, niet te kleine, atletische fikkies worden.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Ze zijn allebei sable, dus dat is wat je kunt verwachten. Er zou eventueel nog b&t of (heel minieme kans) recessief zwart uit kunnen rollen.
-
Sandra&co
Klopt en klopt. Gewoon functionerende kleine dingen. En als ze allemaal gezond en bruin met een befje zijn, vind ik het primadagmar88 schreef:Cleva schreef: Eigenlijk lijken ze wel heel erg op elkaar. Is dat de bedoeling?
Als ik het me goed herinner zit er geen druppel terrier in sofi en moesten het gewoon leuke, niet te kleine, atletische fikkies worden.
- dagmar88
- Zeer actief
Zeker als je wat eisen hebt, valt er weinig te kiezen. Sable met witte aftekening is leuk en mooie knietjes en polsen zijn sowieso belangrijker.Sandra&co schreef:Klopt en klopt. Gewoon functionerende kleine dingen. En als ze allemaal gezond en bruin met een befje zijn, vind ik het primadagmar88 schreef:Cleva schreef: Eigenlijk lijken ze wel heel erg op elkaar. Is dat de bedoeling?
-
Sandra&co
Oh echt? Wie wordt er gedekt?dagmar88 schreef:Als het bij allebei pakt gaan "onze" pups bijna tegelijk op. Donderdag weer progesteron prikken.
En tja, voor de rest. Ik vind dit reutje geweldig. Was het half jaar wachten helemaal waard en ik hoef niet per se merle of brindle of wat anders speciaals. Het zou léuk zijn, maar het staat niet op m'n lijstje van harde eisen.
-
Floortje
- Zeer actief
Tussen al die gekkigheid is een normaal hondje juist heel apart. Ik hou d’r van