Dalí was natuurlijk ook mee.

Het was het gouden uurtje.

Met haar lange rug.

De expressievolle smoel van Dalí

Moderator: moderatorteam

Ze gaan drie maanden wachten om te reagerenLothian schreef:Honderd keer bekeken maar geen Lucca-en-Dalífans?
Perle schreef:Ze gaan drie maanden wachten om te reagerenLothian schreef:Honderd keer bekeken maar geen Lucca-en-Dalífans?.

Ik ben fan, maar ik had nog niet gekeken.Lothian schreef:Honderd keer bekeken maar geen Lucca-en-Dalífans?
Jawel, hierLothian schreef:Honderd keer bekeken maar geen Lucca-en-Dalífans?

Dank je welZamunda schreef:Ik vind het echt zo'n leuk en knap stel!
Oh nee, dat is waar ook, toch niet zo uniek want Lucca's kloonbroer zit ook hier op het forumEllaBellaah schreef:Ik blijf erbij, Lucca en Cooper zijn broer en zus, dat kán toch niet anders

Doe dat maar ja want Lucca en Dali zijn in elk seizoen de moeite waard om vastgelegd te wordenLothian schreef:Dank jullie welzal binnenkort ook weer eens nieuwe foto's maken, schandalig dat ik in november voor het laatst de camera mee had.
ceciel schreef:Doe dat maar ja want Lucca en Dali zijn in elk seizoen de moeite waard om vastgelegd te wordenLothian schreef:Dank jullie welzal binnenkort ook weer eens nieuwe foto's maken, schandalig dat ik in november voor het laatst de camera mee had.
Wat leuk dat je je die foto herinnert! Die had ik al heel lang niet meer gezien. Ik had een tijd terug wel eenzelfde soort shoot gedaan klikklik maar zo mooi als Zorro heb ik ze er niet meer opgekregen

Ze is heel zacht voor een stokhaar. Echt een heerlijke vacht!Johnny Jones schreef:Jawel hoor, vooral fan van Lucca! Op de 'lange-rug' foto kan ik zijn vacht bijna voelen!