Suzanne
Moderator: moderatorteam

Nee, helaas niet.veertje schreef:Knapperd!
Komt hij zondag ook mee om te supporteren?
Ah ja snap ik!~Suzanne~ schreef:Nee, helaas niet.veertje schreef:Knapperd!
Wel overwogen, maar hij is nog te onzeker van van alles en nog wat. Bovendien wordt het stikdruk en is er maar beperkt ruimte voor benches e.d.
De deelnemertjes van mij blijven in de auto, al moet ik zeggen dat ik dat met dit weer ook al niet zo gelaagd vind ;-( maar in de drukte in de manegebak ook geen plan ;-(
Op de buitenwedstrijden komt hij wel mee, maar dan komt manlief met zijn fototoestel ook weer
Suzanne
Help me herinneren, dan hou ik Rowan bij haar wegveertje schreef:Ah ja snap ik!~Suzanne~ schreef:Nee, helaas niet.veertje schreef:Knapperd!
Wel overwogen, maar hij is nog te onzeker van van alles en nog wat. Bovendien wordt het stikdruk en is er maar beperkt ruimte voor benches e.d.
De deelnemertjes van mij blijven in de auto, al moet ik zeggen dat ik dat met dit weer ook al niet zo gelaagd vind ;-( maar in de drukte in de manegebak ook geen plan ;-(
Op de buitenwedstrijden komt hij wel mee, maar dan komt manlief met zijn fototoestel ook weer
Suzanne
De mijne blijven ook lekker in de auto bij manegewedstrijden. Bovendien is Tess net loops geworden, dus haar in de bak tussen de rest zetten lijkt me niet zo aardig