Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stille liefdes
Moderator: moderatorteam
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Stille liefdes
Hij is wel vreselijk leuk zeg. Je moet hem gauw nemen hoor Zinodo, anders ziet Ravi hem straks en wil hij dat renmaatje hebben!
- Zamunda
- Zeer actief
Nee, ik negeer het gewoonZinodo schreef:Zamunda schreef:Hij is wel vreselijk leuk zeg. Je moet hem gauw nemen hoor Zinodo, anders ziet Ravi hem straks en wil hij dat renmaatje hebben!lees toch effe wat ik zei
of wil jij toevallig mijn studie (en/of de chincha’s) overnemen?
- Zamunda
- Zeer actief
Lekker blijven doen. Je moet die andere drie mormels toch ook uitlaten? Kan dit renmonster gewoon bij, merk je niks van.Zinodo schreef:Oh zoooo doe je dat. Waarom ik ze al twee jaar een eigen kamer geef is me nu toch echt een raadselZamunda schreef:Nee, ik negeer het gewoonZinodo schreef:Zamunda schreef:Hij is wel vreselijk leuk zeg. Je moet hem gauw nemen hoor Zinodo, anders ziet Ravi hem straks en wil hij dat renmaatje hebben!lees toch effe wat ik zei
of wil jij toevallig mijn studie (en/of de chincha’s) overnemen?
. Alhoewel, misschien dat ik die chin's wel een goed buikje, sorry: huisje kan bieden
. Dan ben je er al toch?
en die studie dan? Is leuk en al voor de helft klaar
Nee, maar hij lijkt me verdomd leuk zeg! Neem hem trouwens maar niet, dan zit ik straks elke keer nóg jaloerser naar je foto's te kijken
- Galga's
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo espanol, Silken windhound en Afghaanse windhond
- Aantal honden: 6
Hoho, dat gaat zo maar nietZamunda schreef:Ja, we zijn eruit. Niet nemen.
@Zinodo: Als je toch al met 3 naar buiten moet, een 4de is dan toch geen probleem? Zelfde voor de chins. Wat verandert er als Sirkin er is? Hij leeft nu samen met een Chi, dan moet Chin toch ook wel lukken?
@Zamunda: Sirkin is een renmonster, net als Ravi. Hij rent samen met een galgo reu. Het zou voor Ravi zo leuk zijn om eindelijk iemand te hebben om voluit mee te crossen

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
nomo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Vera als jij nu even die twee op gaat vangen... dan kom ik toevallig even langs
ik wil er eentje! 
- veertje
- Zeer actief
nomo schreef:Vera als jij nu even die twee op gaat vangen... dan kom ik toevallig even langsik wil er eentje!
Oh geen probleem hoor
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
- Aantal honden: 2
Ja, ik meld me voor die met wit 
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Galga's
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo espanol, Silken windhound en Afghaanse windhond
- Aantal honden: 6
Tuurlijk weet ik dat en een nieuwe hond erbij kan makkelijk gaan, maar het kan ook lastig gaan. Bepaalde chemie die wel of niet past. Daar moet je geluk mee hebben en de tijd voor het wennen is niet te plannen. Ik hoor de verhalen over hem van mijn vriendin en ik zou het zo leuk vinden als hij bij "bekenden" zou komen. En nee, ik heb zelf geen plek voor hem.Zinodo schreef:Nee. Ik ga geen nieuwe hond nemen als ik daar niet expliciet tijd voor kan nemen. Ik hen mijn honden om mee te ontspannen en je snapt ook heus wel dat een grote verandering in een roedel even iedereen op stelten kan zetten, zowel de nieuweling als de rest. Ik vind het geen manier om een hond erbij te nemen en te zeggen oh hij kost heus geen tijd.dat ligt niet aan Sirkin hoor, hij is echt prachtig en zijn omschrijving is fantastisch. Echt een mannelijke Nomi en daar zou ik wel 10 van willen.
Gelukkig zijn er een hoop mensen die een Nomi zouden willen dus het komt wel goed voor hem, daar twijfel ik niet over. En als ik eenmaal zo ver ben zie ik wel wat op mijn pad komt, er zijn altijd genoeg spaanse hondjes die een eigen plekje zoeken

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Galga's schreef:Tuurlijk weet ik dat en een nieuwe hond erbij kan makkelijk gaan, maar het kan ook lastig gaan. Bepaalde chemie die wel of niet past. Daar moet je geluk mee hebben en de tijd voor het wennen is niet te plannen. Ik hoor de verhalen over hem van mijn vriendin en ik zou het zo leuk vinden als hij bij "bekenden" zou komen. En nee, ik heb zelf geen plek voor hem.Zinodo schreef:Nee. Ik ga geen nieuwe hond nemen als ik daar niet expliciet tijd voor kan nemen. Ik hen mijn honden om mee te ontspannen en je snapt ook heus wel dat een grote verandering in een roedel even iedereen op stelten kan zetten, zowel de nieuweling als de rest. Ik vind het geen manier om een hond erbij te nemen en te zeggen oh hij kost heus geen tijd.dat ligt niet aan Sirkin hoor, hij is echt prachtig en zijn omschrijving is fantastisch. Echt een mannelijke Nomi en daar zou ik wel 10 van willen.
Gelukkig zijn er een hoop mensen die een Nomi zouden willen dus het komt wel goed voor hem, daar twijfel ik niet over. En als ik eenmaal zo ver ben zie ik wel wat op mijn pad komt, er zijn altijd genoeg spaanse hondjes die een eigen plekje zoeken
Ik kwam Sirkin vandaag tegen en wat is het een schoonheid!
Keihard rennen samen met Rani en Bob, wat een racemonster! Hij vond de frisbee ook erg leuk
Het is dat Mika doodongelukkig van hem werd, anders had ik hem zo meegenomen.
-
Dennenappel
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
veertje schreef:Ik heb er weer twee hoor![]()
![]()
Neeee, die bovenste
-
Dennenappel
- Zeer actief
veertje schreef:Ik heb er weer twee hoor![]()
![]()
Neeee, die bovenste
-
Sandra&co
Oh allebei 
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- veertje
- Zeer actief
Mellow schreef:@Veertje, zijn dat reutjes of teefjes..heb je meer info?
Ze zijn wel heel leuk
Het zijn reutjes van 4.5 maand. Ik had ze hier gevonden: Klik
Maar volgens mij zijn ze al gereserveerd.
-
S@ndr@
- Zeer actief
ohw die onderste met dat wit op zijn snuit, ze zijn allebei wel heel lekker hoor, die vinden hun weg wel
- runninggirl
- Zeer actief
Nou ik kwam dus een soort Mahru pup tegen maar dan met lange hangoren. Toen ging mijn hart wel even sneller kloppen.

https://www.mirtos.nu/adopteer/kylie#

https://www.mirtos.nu/adopteer/kylie#
-
S@ndr@
- Zeer actief
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... ater&ifg=1
Een lieve eigenwijs is genoeg en t is te vroeg voor een pup, maar dit spul is echt om op te vreten zeg
streepjes 
Een lieve eigenwijs is genoeg en t is te vroeg voor een pup, maar dit spul is echt om op te vreten zeg
-
S@ndr@
- Zeer actief
er komen daar leuke en mooie langs hoor 
- Zamunda
- Zeer actief
Zeker!S@ndr@ schreef:https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... ater&ifg=1
Een lieve eigenwijs is genoeg en t is te vroeg voor een pup, maar dit spul is echt om op te vreten zegstreepjes
-
S@ndr@
- Zeer actief
ik blijf natuurlijk toch kijken want vroeg of laat komt er weer een flinke reu bij voor Zuurtje, en mezelf, kan van alles izjn, maar dat wordt nu pas oktober
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Er komt vanzelf iets op je pad. En dat is toch een leuke gedachte.. dat je het kan doen als die match met Zuri langskomt.S@ndr@ schreef:ik blijf natuurlijk toch kijken want vroeg of laat komt er weer een flinke reu bij voor Zuurtje, en mezelf, kan van alles izjn, maar dat wordt nu pas oktober
Valt Zuri op een bepaald type hond? Noa heeft altijd echt grote honden leuk gevonden om mee te spelen. Eigenlijk sneu dat ze nu pas, in de herfst (winter) van haar leven, een huisgenootje heeft die zo goed bij haar past.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Zuri houdt wel van een beetje postuur hoor.. moet dus wel groter zijn dan Boots.. dan fleurt ze op, dus t moet tegen een stootje kunnen zeg maar, en ook met kleine pepers kunnen dus een gemoedelijk temperament, maar liever niet meer zo stronteigenwijs als een Mastin.. want daar ben ik wel klaar me zeg maar
geen jacht kuren.. en t liefst toch ook iets dat gewoon goed in elkaar steekt en kan bewegen en oud kan worden ..
en ja super leuk dat filmpje, zoiets zal het moeten zijn denk ik..
en ja super leuk dat filmpje, zoiets zal het moeten zijn denk ik..
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Hahaha.. volgens mij heb ik je destijds nog gewaarschuwd voor het stronteigenwijze van een Mastin. Hoe lief Noa ook is, voor mij hoeft dat ook niet meer hoor!
-
S@ndr@
- Zeer actief
weet ik niet meer eigenlijk, en ik zou haar niet in willen ruilen hoor want ze is echt een heel lief en blij ei.. maar dat hele honden aan haar verliezen het hele jaar door en dat echt dikke middelvinger altijd en overal, het is een ervaring, van 1 keer is genoeg
denk ik dan ook al komen er plaatjes voorbij... en ik weet dat ze me begrijpt. want als jij zegt van je gaat niet over de brug en ze loopt er heen en gaat erover, dat is middel vinger

- Javierrrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Javier: Montero Valdueza
Merlijn: Mastin - Aantal honden: 2
@Johnny Jones, @S@ndr@, ben best nieuwsgierig op welke leeftijd Noa en Zuri bij jullie kwamen? Ik had me helemaal voorbereid op, zou een harde dobber kunnen zijn om een mastin te nemen. Het is mij zo meegevallen. Merlijn was 4 maanden (officieel, maar ik schatte hem jonger, bleek later ook met tandenwissel) toen hij bij ons kwam. Toen leefde omaatje Briard nog, die hem voorleefde wat de bedoeling was en Spaanse oom Javier maakte hem wegwijs in de do's and don'ts in de NL'se samenleving. Zonder meer zou ik opnieuw aan een mastin(pup) beginnen. Zo intens verknocht en verbonden aan alles wat hen eigen is. Dat eigenzinnige, ik houd ervan. Het eigenwijze, dikke middelvinger, herken ik niet. Merlijn doet alles voor zijn roedel, is coöperatief. Verder neem ik hem met een korrel zout, en dat weet hij. Bij deze een filmpje, toen hij net bij ons (de tweede dag), lijntraining in de tuin
-
S@ndr@
- Zeer actief
Zuri, was twee, jaar ruim, was wel compleet zindelijk en trok niet aan de lijn, dus iemand heeft er ooit moeite en energie in gestoken
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Nou eh, Amy trok ook niet aan de lijn en was ook meteen compleet zindelijk, maar daarvan weet ik zeker dat er nooit iemand moeite in heeft gestokenS@ndr@ schreef:Zuri, was twee, jaar ruim, was wel compleet zindelijk en trok niet aan de lijn, dus iemand heeft er ooit moeite en energie in gestoken
- Javierrrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Javier: Montero Valdueza
Merlijn: Mastin - Aantal honden: 2
Precies, dat zegt niet zoveel. Javier, die op 4-jarige leeftijd bij me kwam, was ook zindelijk en liep zo akelig netjes aan de lijn. Aan hem was te merken in andere opzichten dat er iemand energie in had gestoken, maar voornamelijk van negatieve aard. Ik kan me goed voorstellen dat wanneer dit bij een mastin is gebeurd, zo'n negatieve harde aanpak, de hond een dikke-vinger-mentaliteit gaat ontwikkelen.