En een lol dat ze hadden!

Moderator: moderatorteam

IetsJE... hmmhmm... die zijn enorm bij zo'n lief klein herder pupje....bram en thijs schreef:Aansteller. Ze zijn gewoon ietsje groter![]()
![]()

Ja ietsje, zoveel scheelt het niet eens. Ze zijn goed aan elkaar gewaagd, ik zie Thijs hier wel inmalinois schreef:IetsJE... hmmhmm... die zijn enorm bij zo'n lief klein herder pupje....bram en thijs schreef:Aansteller. Ze zijn gewoon ietsje groter![]()
![]()

Ze waren zeker aan elkaar gewaagd... ze deden t erg leuk samenbram en thijs schreef:Ja ietsje, zoveel scheelt het niet eens. Ze zijn goed aan elkaar gewaagd, ik zie Thijs hier wel inmalinois schreef:IetsJE... hmmhmm... die zijn enorm bij zo'n lief klein herder pupje....bram en thijs schreef:Aansteller. Ze zijn gewoon ietsje groter![]()
![]()

Ja dat viel mij ook op... gewoon echt nog een grote babysbientje schreef:Wat een grote baby is die zwitser nogLeuke fotos, fijn zo'n grote speelmaat

Kon Thijs ook zo goed, hij had ook zoveel vrienden en altijd het lekkere afblokken dat je hier ook zietmalinois schreef:Ze waren zeker aan elkaar gewaagd... ze deden t erg leuk samenbram en thijs schreef:Ja ietsje, zoveel scheelt het niet eens. Ze zijn goed aan elkaar gewaagd, ik zie Thijs hier wel inmalinois schreef:IetsJE... hmmhmm... die zijn enorm bij zo'n lief klein herder pupje....bram en thijs schreef:Aansteller. Ze zijn gewoon ietsje groter![]()
![]()

Ja en het aparte is dat Xanu met kleine of oude honden heel voorzichtig is...Nanna schreef:Leuk, twee van die lompe kuzen bij elkaar

Eigenaar van de Zwitser vroeg me of het een windhond was ...lotje&famke schreef:1: Daar kan je leuk lomp mee spelen, dat kan wel wat hebben.
Xanu heeft zo'n mooie streepjes vacht.

malinois schreef:Eigenaar van de Zwitser vroeg me of het een windhond was ...lotje&famke schreef:1: Daar kan je leuk lomp mee spelen, dat kan wel wat hebben.
Xanu heeft zo'n mooie streepjes vacht.

Nou lach maar... een windhond!! Heb hem hier vaker zien lopen dus ze zullen elkaar nog weleens tegenkomen denk ik...bram en thijs schreef:malinois schreef:Eigenaar van de Zwitser vroeg me of het een windhond was ...lotje&famke schreef:1: Daar kan je leuk lomp mee spelen, dat kan wel wat hebben.
Xanu heeft zo'n mooie streepjes vacht.![]()
![]()
Dat is wraak voor alles waar ze een Grote Zwitser voor uitmaken, gaan jullie vaker daten?

Enorm fotogeniek dat zie je welGollum schreef:Oh heerlijk, ik zit hier hardop te lachen om die koppen

Leuk, dat moet je erin houden. Hebben ze allebei een maat die niet meteen van de graat gaat. Was de Grote Zwitser erg vocaal? Meestal lullen ze tijdens het spelen de oren van het hoofdmalinois schreef:Nou lach maar... een windhond!! Heb hem hier vaker zien lopen dus ze zullen elkaar nog weleens tegenkomen denk ik...

Nee dat viel erg mee hij wilde alleen steeds zwemmen en dat kent Xanu gelukkig nog niet! Hartje winter!!bram en thijs schreef:Leuk, dat moet je erin houden. Hebben ze allebei een maat die niet meteen van de graat gaat. Was de Grote Zwitser erg vocaal? Meestal lullen ze tijdens het spelen de oren van het hoofdmalinois schreef:Nou lach maar... een windhond!! Heb hem hier vaker zien lopen dus ze zullen elkaar nog weleens tegenkomen denk ik...

bram en thijs schreef:Dikke ondervacht, windhonden hebben dat niet

Sandra&co schreef:Wat heeft Xanu toch een lekker hysterisch hoofd

Echt enorm was dat ding!Célie schreef:Wat een knoert zeg die zwitserecht nog zo'n babykop

Hier hebben ze niet veel van die maat in t wild. De berners die er lopen zijn flink kleiner.... en dat zijn de grootste.bram en thijs schreef:Jullie zijn wel snel van de leg hoor

Wij hadden er twee, ik begrijp nu weer waarom we in grote auto's redenmalinois schreef:Hier hebben ze niet veel van die maat in t wild. De berners die er lopen zijn flink kleiner.... en dat zijn de grootste.bram en thijs schreef:Jullie zijn wel snel van de leg hoor

bram en thijs schreef:Wij hadden er twee, ik begrijp nu weer waarom we in grote auto's redenmalinois schreef:Hier hebben ze niet veel van die maat in t wild. De berners die er lopen zijn flink kleiner.... en dat zijn de grootste.bram en thijs schreef:Jullie zijn wel snel van de leg hoor