Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat is het voordeel van het adopteren van een hond van die leeftijd. Tippex is net zeven maanden jong en ik ken hem niet anders dan ondeugend
Ik deel je leed
-Saskia- schreef:Dat is het voordeel van het adopteren van een hond van die leeftijd. Tippex is net zeven maanden jong en ik ken hem niet anders dan ondeugend
Ik deel je leed
De mijne is pas 6 maanden, ik weet wat mij staat te wachten...
Ik hou mijn hart vast met mijn bijna 5 maanden oude knuffelpup, benieuwd of ik hem straks ook achter het behang wil plakken... XD
Wel heerlijke streken, hihi!
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Hahaha, heerlijk . Wel bij een ander dan , ik vind dat ik hier al genoeg met kattenkwaad te stellen heb.
-Saskia- schreef:Dat is het voordeel van het adopteren van een hond van die leeftijd. Tippex is net zeven maanden jong en ik ken hem niet anders dan ondeugend
Ik deel je leed
Nee sorry, niet akkoord. Zelfs je andere honden hebben er dus al last van! Dit kan zo niet langer. Komt zaterdag uit? Sta ik dan rond het middaguur bij je voor de deur.
Nou, ze moet maar een tijdje bij haar oma logeren.
Dat vinden alle kleinkinderen leuk tenslotte. Fien gaat alvast haar mandje opmaken, dan hoor ik wel wanneer ik haar kan halen, he?
Boutje schreef:Ze is ietsje eigenwijzer dan mijn shelties . En ik moet te vaak lachen om haar "stout" gedrag.
Maar ze komt als ik roep, altijd en zo goed als direct, ze blijft als ze echt blijven moet en ze kan probleemloos los lopen. Dus dat is ruim zat, de rest komt wel vanzelf.
Ze is een hava.
Superslim, ze bespelen je als geen ander en snappen alles. Vooral dat je stiekem om ze moet lachen
Maar ze kunnen prima gekke Henkie spelen dus we trappen er gewoon in.
Ik houd nu m'n hart alweer vast voor Kees