Moderator: moderatorteam
Ik ben dan ook zo benieuwd hoe dat werkt op zo'n politiebureau. Ik zou gierend van het lachen onder het bureau liggen. In ieder geval leuke gespreksstof voor in de kantine
Prima idee.crutz schreef:Zullen we zaadafname en ki dan ook maar direct strafbaar maken?
Ik denk dat er dan veel dier soorten uitsterven.Ήυs schreef:Prima idee.crutz schreef:Zullen we zaadafname en ki dan ook maar direct strafbaar maken?
(Bij dieren dan)
Ben blij dat er nooit aangifte tegen Droef is gedaan voor seksuele intimidatie na zijn zaadlozing in de showring.crutz schreef:Zullen we zaadafname en ki dan ook maar direct strafbaar maken?
Lizzie. schreef:Ik denk dat er dan veel dier soorten uitsterven.Ήυs schreef:Prima idee.crutz schreef:Zullen we zaadafname en ki dan ook maar direct strafbaar maken?
(Bij dieren dan)
Breng ze maar niet op een idee. KI wordt door de AR-gekkies toch al omschreven als 'verkrachting'.crutz schreef:Zullen we zaadafname en ki dan ook maar direct strafbaar maken?
Wat dacht je van andere diersoorten bv neushoorn, tijgers, olifant enzNanna schreef:Laat zaadafname maar mooi bestaan. Zo kunnen we toch die overleden reu nog gebruiken of die reu uit Australië.
Waarom wel bij dieren en niet bij mensen? Bij dieren is het heel wat meer nodig dan bij mensen, die lopen er al meer dan genoeg rond.Ήυs schreef:Prima idee.crutz schreef:Zullen we zaadafname en ki dan ook maar direct strafbaar maken?
(Bij dieren dan)
Dat zie ik ook niet.Marjoleine schreef:Dat wordt niet vergeleken.Lieske_1977 schreef:Die had ik inderdaad ook al gezien, maar kennelijk heet dat bij de kenners 'in stand zetten'.-Saskia- schreef:Is trouwens niet de eerste keer![]()
https://deadspin.com/so-heres-a-dog-sho ... ts-5500525
Ik vind het overigens vrij bizar om dit gefriemel te vergelijken met trimmen of ballen/vagina checken i.v.m. (mogelijke) gezondheidsproblemen.
Er is gezegd dat honden daar worden getrimd en gecontroleerd en dat dán niemand aan misbruik denkt.
Ik vind het dan weer vrij bizar dat mensen dit zo verschrikkelijk graag op "misbruik" willen laten lijken.
Bij de kenners heet het geen in stand zetten trouwens, dat is iets heel anders. Kennelijk wordt dit bij de bulldogs gedaan om ze in stand te houden.
Op bovenstaand filmpje zie ik niemand aan geslachtsdelen komen overigens, wel ernaast, maar er wordt niet daadwerkelijk aangeraakt.
Ik heb het filmpje ook niet meer kunnen zien, maar denk dat zoiets het geval is. Ik heb destijds me Tirsa ook geleerd haar zo in stand te zetten, maar ook als je haar wil optillen op de tafel of weer op de grond zetten. Zo houd je ze het beste in evenwicht.ranetje schreef:Dat zie ik ook niet.Marjoleine schreef:Dat wordt niet vergeleken.Lieske_1977 schreef:Die had ik inderdaad ook al gezien, maar kennelijk heet dat bij de kenners 'in stand zetten'.-Saskia- schreef:Is trouwens niet de eerste keer![]()
https://deadspin.com/so-heres-a-dog-sho ... ts-5500525
Ik vind het overigens vrij bizar om dit gefriemel te vergelijken met trimmen of ballen/vagina checken i.v.m. (mogelijke) gezondheidsproblemen.
Er is gezegd dat honden daar worden getrimd en gecontroleerd en dat dán niemand aan misbruik denkt.
Ik vind het dan weer vrij bizar dat mensen dit zo verschrikkelijk graag op "misbruik" willen laten lijken.
Bij de kenners heet het geen in stand zetten trouwens, dat is iets heel anders. Kennelijk wordt dit bij de bulldogs gedaan om ze in stand te houden.
Op bovenstaand filmpje zie ik niemand aan geslachtsdelen komen overigens, wel ernaast, maar er wordt niet daadwerkelijk aangeraakt.
Dus ik snap de ophef totaal niet tenzij het filmpje in de openingspost echt iets anders laat zien?
Want dat filmpje is niet meer te bekijken.
Mag ik stellen dat een of andere idioot er iets sexachtigs in heeft gezien en dat nu een heleboel mensen dat ook zien omdat dat er als (beschuldigende) tekst bij staat?
OK, dank jeCélie schreef:Dat was hetzelfde filmpje!ranetje schreef: Dat zie ik ook niet.
Dus ik snap de ophef totaal niet tenzij het filmpje in de openingspost echt iets anders laat zien?
Mag ik stellen dat een of andere idioot er iets sexachtigs in heeft gezien en dat nu een heleboel mensen dat ook zien omdat dat er als (beschuldigende) tekst bij staat?
Neeltje schreef:Waarom wel bij dieren en niet bij mensen? Bij dieren is het heel wat meer nodig dan bij mensen, die lopen er al meer dan genoeg rond.Ήυs schreef:Prima idee.crutz schreef:Zullen we zaadafname en ki dan ook maar direct strafbaar maken?
(Bij dieren dan)
Célie schreef:Dat was hetzelfde filmpje!ranetje schreef: Dat zie ik ook niet.
Moetiewolvster schreef: Het doet mij trouwens denken aan die aflevering van De rijdende rechter, waarin de hond onterecht gecastreerd werd en de baas zei: als we dan samen op de bank zitten kon ik zo lekker met zijn balletjes spelen, nu moet ik dat missen![]()
Dat spoorde ook niet, maar was ook niet een aangifte waardig.
Maar dierenactivisten willen ook helemaal niet dat neushoorns, tijgers, olifanten etc in gevangenschap blijven voortbestaan hoor. Liever uitgestorven dan in handen van de mens. En datzelfde vinden ze ook van honden. Niet alleen rashonden, maar alle huishonden. Die zien ze ook het liefst allemaal in het wild waarbij wij ze op een afstandje mogen aanschouwen. Dat gaat veel mensen dan weer te ver, maar ondertussen rennen ze wel achter elk bericht aan dat van dit soort groepen komtLizzie. schreef:Wat dacht je van andere diersoorten bv neushoorn, tijgers, olifant enzNanna schreef:Laat zaadafname maar mooi bestaan. Zo kunnen we toch die overleden reu nog gebruiken of die reu uit Australië.
Dat je het niet weet zet je niet weg in het zieke geesten clubje, wel dat je er direct misbruik in zou zien, of dat bij jou zo is weet ik niet, je eerdere reacties niet gelezen.maart schreef:Ik kende het hele gebeuren niet, maar behoor daarom ook volledig tot het zieke geesten clubje want zeer beschamend dat je niets van show handelen kent natuurlijk.
Hopelijk wordt de beste man niet te veel lastig gevallen, kan me voorstellen dat fanatiekelingen hier wel hun plezier kunnen gaan uithalengisteren waren er hier wat verderop een groepje extremen aan het slachthuis, om de varkens een laatste en enige aai te kunnen geven zodat ze met een beetje liefde gekend te hebben, konden geslacht worden
Een dierenarts die anoniem wil blijven, stelt: "De hand en de vingers van de eigenaar zijn geplaatst op de plek waar het genitaal apparaat zit van de hond. Het heeft er alle schijn van dat de man zijn vinger in de vulva stopt en heen en weer beweegt/stimuleert. Hoe dan ook lijkt ons dit zeer ongepast in welke situatie dan ook, en is dit niet gebruikelijk om te doen tijdens een hondenshow."Nanna schreef:Dierenartsen bemoeien zich er ook al mee
KLIK