Marjoleine schreef:Het ziet er misschien bijzonder uit voor mensen die nooit showen, niet voor mensen die dat wel doen.
Ik leer al mijn leerlingen dat ze hun hond in stand moeten zetten door hem daar te pakken en NOOIT onder de buik.
Persoonlijk vraag ik me af wat er in je hoofd gebeurt als je zoiets associeert met seks.
Dan heb je toch echt niet op zitten letten tijdens biologie. En je bent ook een beetje raar.
Ik vind eigenlijk iedereen die daaraan denkt raar. Dat je die link zelfs maar legt, gadverdamme.

Ik zit zo vaak aan ballen, schachten, konten en voorheen intacte mutsen. Even de afscheiding controleren, zalf smeren, billen en puspiemels wassen, het hygienegootje scheren.
Als ik sjaak op de arm heb is at met één hand voor de borst en één onder het kontje, met de staart er onder gevouwen. Z'n mini pielie en balletjes liggen dan precies in m'n hand. Zie je niet met al dat haar.
Van naap mocht niemand aan z'n oren, poten en ballen zitten. Daar wil ik toch echt allemaal aan kunnen komen om voor hem te kunnen zorgen.
Als z'n oren eens schoongemaakt moeten worden of hij een wondje aan z'n poten heeft, wordt het een bende om het op zo'n stress moment af te moeten dwingen.
En ik wil weten hoe die ballen in normale toestand voelen om er bij afwijkingen snel bij te zijn.
Daar zit ik dus al een paar maanden in rust iedere dag even aan, met een koekje na. Hij gromde al als je er naar keek.
Jeuk aan z'n oor komt hij nu zelf even melden, oortje omlaag en aanwijzen. Ik krab veel beter

Het is toch niks anders als bij een baby/jong kind of het wassen van je hulpbehoevende ouder? Dan ga je ook niet met rare gevoelens om geslachtsdelen heen werken.
Maar op de show ligt alles onder het vergrootglas. Als je als filmer echt denkt dat die man een hond ongepast betast ga je toch vragen wat die aan het doen is in plaats van stiekem zitten filmen? Cameraheld