Keuzes

Njam.

Ja. Deze is ook prima. Die mag in de eindselectie...

Deze werd naar de mand meegesleept

Sofi stond er bij en keek ernaar. Voor haar wordt het pas interessant als er een zak open getrokken wordt
Moderator: moderatorteam

Het toeval was dat ik gisteravond al 2 zalmkoppen uit de vriezer had gehaald, dus ik hoefde die zak nog niet open te trekkenMaryanne schreef:Mijn hondjes zijn ook dol op vis, vooral zalm
AsoSandra&co schreef:Ik heb nog 10kg voer die eerst op moet

Ja het oogt heel weinig! Maar 10 kg is genoeg voor een maand hier en dit is 12 kg...Dus het zal wel goed zijn.Heavy schreef:Ik heb ze ook besteld en eerst een uur dubbel gelegen om die kleine zakjes . Nog nooit eerder gezien we kopen altijd zakken van 15 kg .
Maar Jip is er gek op hopelijk bevalt het bij jullie ook
https://www.zooplus.nl/shop/honden/hond ... ess/690285veertje schreef:Ik geloof dat vis de laatste zou zijn die hier gekozen zou worden. Maar goed, ze krijgen al dagelijks vis brok, dus dat valt te verklaren![]()
Maar uhmm.. aanbieding? Waar?
Izzy is zich al 2 maanden een weg aan het vreten door 30 kg voer dat ze niet (meer) lekker vindtjoyce83 schreef:Acherm heb ik die van mij gelijk een zak Greenfields lam gepakt en niet eens laten kiezen.
Euh jaSandra&co schreef:Ik snap niet wat het alternatief isIk vond het al gek zat dat Izzy een zak meesneupte. Kijken doen we namelijk met de oogjes/neus, niet met de tandjes. Hadden ze de zakken open moeten trekken? Want daar zou ik echt van staan te kijken