Moderator: moderatorteam

ceciel schreef:Hij is aan het oefenen met een grote vent worden en daar moet zo nu en dan statig bij gekeken worden. Hier zag hij een wandelaar met Duitse herder in de verte. Toen ze dichterbij kwamen stond hij weer als vanouds achter me te schuilende muppet
Hahahaceciel schreef:Hij is aan het oefenen met een grote vent worden en daar moet zo nu en dan statig bij gekeken worden. Hier zag hij een wandelaar met Duitse herder in de verte. Toen ze dichterbij kwamen stond hij weer als vanouds achter me te schuilende muppet
Soms mag hij ook zelf dingen opknappen en dat doet hij dan ook heel knap, vandaag kwamen we een nogal dominante Drent tegen waarop Styx de situatie prima kan de-escaleren. Dat hij daarvoor uiteindelijk plat in het riet moet gaan liggen deert hem niets, Drent vond er zo geen bal meer aan en verloor interesse waarop Styx even vrolijk als altijd zijn weg kon vervolgen.teckeltoos schreef:Ookal ben je een gvr; achter mamma's rok is het toch het veiligst.
Vind ik leuk om te horen, thx!Sandra&co schreef:Mooi figuurtje ook!
Ik ken er 1 die is letterlijk 2x zo breed. En nee, niet in spieren. Maar dat hoort bij het ras, aldus de eigenaar. Die 2x zo breed, en nee, niet in spierenceciel schreef:Vind ik leuk om te horen, thx!Sandra&co schreef:Mooi figuurtje ook!