Sterre schreef:Ongelooflijk wat ziet hij er goed uit. En op bed

zo lief lekker op zijn rug.
Haha, heb vanwege Sam een nieuw bed gekocht paar jaar geleden, zodat we er samen op passen. Tja....
Hij doet het momenteel inderdaad verbazingwekkend goed. Paar weken geleden eigenlijk niet, toen sjokte hij etc. Maar ga nu naast de 'bekende' rondes ook elke dag met auto op pad naar fijne gebieden. Voor het slapen gaan doen we samen met een buurvrouw een laatste rondje, dan loopt hij vaak nog 3 kwartier tot een uur. Hij laat dan steeds de eerste 10 minuten een trage loop zien, maar hij moet blijkbaar echt zijn spieren 'opwarmen'. Later loopt hij als een tierelier en voorop. Bijzonder.
Sam krijgt wel sinds nu ruim 2 weken supplementen. Eerder was ik daar mee gestopt, omdat Sam toen al heel veel kreeg vanwege de kanker. Nu krijgt hij amper nog wat, dus supplementen weer opgestart.
De halve tablet voor de onrust in de avonduren krijgt Sam al een week niet, omdat hij weer veel meer in de rust kan liggen. Wat niet hoeft, geef ik dus ook niet.
Maar ik vind het ook echt een wonder, als je nagaat hoe de prognose in mei 2018 was.
Ik pluk nog maar de dag met Sam.