Untitled by Marenko, on Flickr
Untitled by Marenko, on FlickrModerator: moderatorteam
Dat gedeelte komen geen tegels. Het is de bedoeling dat daar plantjes en zo in komen. Ik heb een vaag vermoeden dat er niet heel veel van terecht gaat komenkloesje schreef:Goede hulp!
Je zou zomaar een schat onder de tegels gaan verstoppen, dan kun je dat beter van de te voren even goed controleren

Oh dus ze is heel aardig alvast bezig om de boel om te ploegen! In losse grond kun je makkelijker plantjes plantentycha schreef:Dat gedeelte komen geen tegels. Het is de bedoeling dat daar plantjes en zo in komen. Ik heb een vaag vermoeden dat er niet heel veel van terecht gaat komenkloesje schreef:Goede hulp!
Je zou zomaar een schat onder de tegels gaan verstoppen, dan kun je dat beter van de te voren even goed controleren
De hond knul, zeg even iets over de hondWolfsblut schreef:Mooi, die tijdloze bestrating.

Ik verwacht dat ze nog wel een of andere Romeinse nederzetting gaat vindenbram en thijs schreef:Wat een belangwekkend onderzoek heb je daar vastgelegd

bram en thijs schreef:De hond knul, zeg even iets over de hondWolfsblut schreef:Mooi, die tijdloze bestrating.

En misschien ook nog wel een paar oude boomwortelstycha schreef:Ik verwacht dat ze nog wel een of andere Romeinse nederzetting gaat vindenbram en thijs schreef:Wat een belangwekkend onderzoek heb je daar vastgelegd

Oh ja, sorry.bram en thijs schreef:De hond knul, zeg even iets over de hondWolfsblut schreef:Mooi, die tijdloze bestrating.
Haha ik wel, mijn man niet... denk ikWolfsblut schreef:Oh ja, sorry.bram en thijs schreef:De hond knul, zeg even iets over de hondWolfsblut schreef:Mooi, die tijdloze bestrating.
Nou bij dezen, een leuke hond die veel eigen initiatief toont. Daar word je de komende zomer erg blij van als de nieuwe planten in je border staan.