Moderator: moderatorteam

Haha dat dacht ik ook te zien!georges schreef:Knappe hond! Is die witte streep op d'r voorhoofd meer beginnen doorlopen met de leeftijd of lijkt dat maar zo?
Ze had toen zoveel rimpels dat t streepje verdween.georges schreef:Knappe hond! Is die witte streep op d'r voorhoofd meer beginnen doorlopen met de leeftijd of lijkt dat maar zo?
Wat leuk!laeken schreef:Wat leuk. Ik herinner me dat prachtige pupje nog.
Ik kom heel af en toe hier ff kijken.LongFields schreef:Ben jij nou zo'n tijd weggeweest of heb ik je posts gemist al die tijd?
Wat mooi dat Rochelle er nog steeds is, mooi om het verschil te zien tussen toen en nu.
Knappe oude dame is ze!

Volgens mij vergeten we veel, zo'n beetje alles, behalve honden. Je kunt het zo gek niet bedenken of we weten het noglittle-wolf schreef:Wat leuk dat er nog steeds mensen zijn die Rochelle kennen

Haha, dat is zeker waar.bram en thijs schreef:Volgens mij vergeten we veel, zo'n beetje alles, behalve honden. Je kunt het zo gek niet bedenken of we weten het noglittle-wolf schreef:Wat leuk dat er nog steeds mensen zijn die Rochelle kennen
Yes. Marclittle-wolf schreef:Wat leuk!laeken schreef:Wat leuk. Ik herinner me dat prachtige pupje nog.
(Mark?)
Wat dacht jij dan. Zie ons nog samen lopen.little-wolf schreef:Wat leuk dat er nog steeds mensen zijn die Rochelle kennen
Mirri schreef:Wat dacht jij dan. Zie ons nog samen lopen.little-wolf schreef:Wat leuk dat er nog steeds mensen zijn die Rochelle kennen
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
O echt? Wanneer was dat?teckeltoos schreef:Daar zie je de leeftijd niet aan af.
Ik heb in een ver verleden een lebbertje van haar gehad.
Ik had jou ook al een tijdje gemist.