Moderator: moderatorteam

Daar ga ik eens naar kijkenGollum schreef:Mooi!
Ik heb laatst yaktrax gekocht, een soort winterbanden voor je schoenen![]()
Ik loop nu veel zelfverzekerder met gladheid, ik vind ze ideaal!

Voor jou zeker onmisbaarJeannettebo schreef:Prachtig! Ik heb sneeuwkettingen voor onder mijn schoenen, ideaal!

En sneeuw tot aan je oksels. Maar inderdaad, als naar benee zo eng is dan moet je iets onder je schoenen doen. Volgens mij heeft ANWB van die dingenJeannettebo schreef:Prachtig! Ik heb sneeuwkettingen voor onder mijn schoenen, ideaal!

Het is niet altijd nodig hoor, maar soms in het bos of zo best prettig, of over plat getrapte besneeuwde padenmiriam schreef:Voor jou zeker onmisbaarJeannettebo schreef:Prachtig! Ik heb sneeuwkettingen voor onder mijn schoenen, ideaal!

Neeeee, daar heb ik sneeuwschoenen voorbram en thijs schreef:En sneeuw tot aan je oksels. Maar inderdaad, als naar benee zo eng is dan moet je iets onder je schoenen doen. Volgens mij heeft ANWB van die dingenJeannettebo schreef:Prachtig! Ik heb sneeuwkettingen voor onder mijn schoenen, ideaal!

Ik had het niet tegen jouJeannettebo schreef:Neeeee, daar heb ik sneeuwschoenen voorbram en thijs schreef:En sneeuw tot aan je oksels. Maar inderdaad, als naar benee zo eng is dan moet je iets onder je schoenen doen. Volgens mij heeft ANWB van die dingenJeannettebo schreef:Prachtig! Ik heb sneeuwkettingen voor onder mijn schoenen, ideaal!moet jou ook alles voorkouwen

Dan zit je in de sneeuw, niet in de nesten, die komen in het voorjaar weer...bram en thijs schreef:Ik had het niet tegen jouJeannettebo schreef:Neeeee, daar heb ik sneeuwschoenen voorbram en thijs schreef:En sneeuw tot aan je oksels. Maar inderdaad, als naar benee zo eng is dan moet je iets onder je schoenen doen. Volgens mij heeft ANWB van die dingenJeannettebo schreef:Prachtig! Ik heb sneeuwkettingen voor onder mijn schoenen, ideaal!moet jou ook alles voorkouwen
En wij zitten ook in de nesten, we hebben zeker 2 milineter natte sneeuw

Tjessus wat ben je adrem, zeker käsefondue naar binnen geknaagdJeannettebo schreef: Dan zit je in de sneeuw, niet in de nesten, die komen in het voorjaar weer...