Speer

Moja

Ren

Stip

Cacao

Arena

Streep
Moderator: moderatorteam

Ren is naakt, op een paar plekken na, wat je bij naakthonden vaker ziet.nelleke schreef:Wat schattig. Klopt het dat Ren bijna geen vacht heeft?
Ze zijn zeker fantastisch.Izzie_Anneke schreef:Wat een fantastische pups zijn het toch
Begin je al een voorkeur te krijgen Suzanne?
Ze zijn allemaal prachtig en super schattigLizzie. schreef:Ik ben er uit, je neemt gewoon cacao![]()
![]()
Ik vind Cacao de mooiste maar na deze fotoserie ga ik voor Stip.Lizzie. schreef:Ik ben er uit, je neemt gewoon cacao![]()
![]()
PreciesKruimel53 schreef:Arena![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind Stip ook nog steeds de leuksteSterre schreef:Ik vind Cacao de mooiste maar na deze fotoserie ga ik voor Stip.Lizzie. schreef:Ik ben er uit, je neemt gewoon cacao![]()
![]()
bij wijze van spreke dan
. Leuk om dit zo te kunnen volgen. Ben wel erg benieuwd welke pup uiteindelijk bij Suzanne gaat wonen.
Dat valt reuze mee, ze zijn allemaal rond en gezond maar Speer is zeker niet dikker dan de anderen. Ze zijn alle zeven goed doorvoed.mijke schreef:Jemig wat is die eerste een dik drolletje!Ik zou voor de modderpoortjes gaan, wat een knappies
Meer dan graag gedaan.sirene schreef:Het is een superleuke serie fot's geworden. Dankjewel