In de startblokken

Jammer dat er geen geluid bij zat voor jullie.....

Moderator: moderatorteam

Grappig he? Moest zo lachen. Sam vond het prima, lekker ingeklemd en deels op schoot. Hij had een heerlijke middag al met al.Nanna schreef:![]()
![]()
![]()

Nee, absoluut niet en velen met mij niet.Nanna schreef:dat had je toch vorig jaar ook niet gedacht, dat je zog zo'n mooie dag met hem op de slee zou beleven

Nee, Sam denkt volgens mij altijd ; "Als jij denkt dat dit nodig is, dan zal het wel goed zijn". We zijn een paar keer van deze bult gegaan en steeds weer kwam hij er gewoon lekker bij.Tamara81 schreef:Haha, wat leuk! Sam vindt het niet eens spannend, wat stoer!

Ja, mooi he? Mijn grote schatje.bram en thijs schreef:De tweede laatste foto's, hij zit ook zo serieus voorop. Hilarisch

Ja, leuk he die foto?Jackira schreef:Die tweede foto![]()
Wat leuk dat jullie zo'n plezier hebben gehad

Wat ben jij toch een leuk mens Hilly. Hopelijk kan je nog lang van Sam genieten.Hilly45 schreef:Ja, leuk he die foto?Jackira schreef:Die tweede foto![]()
Ja, echt plezier. Sam liep ook als een tierelier. Op de terugweg had het kleine meisje ijskoude voeten en moest een beetje huilen gewoon. Dus ik nam haar op mijn rug en hield haar voetjes ingeklemd tussen mijn grote vuisten. Ik liep, door wel het 'aanwezige gewicht' op mijn rug wat nonstop door in 1 lijn naar huis, met Sam aan de riem, naast mij lopend en we liepen echt als 2 maatjes in flink tempo naar huis, met een lief meisje nog op de rug, die langzaam toch warme voetjes kreeg. Bijzondere ervaring.
Dank je wel. Wat een lieve opmerking. Ik hoop ook herl erg dat Sam mij nog een tijdje gezelschap houdt. Het is echt heel bijzonder dat hij er nog is. Ik besef dat elke dag er 1 is om te genieten van en met hem.Sterre schreef:Wat ben jij toch een leuk mens Hilly. Hopelijk kan je nog lang van Sam genieten.Hilly45 schreef:Ja, leuk he die foto?Jackira schreef:Die tweede foto![]()
Ja, echt plezier. Sam liep ook als een tierelier. Op de terugweg had het kleine meisje ijskoude voeten en moest een beetje huilen gewoon. Dus ik nam haar op mijn rug en hield haar voetjes ingeklemd tussen mijn grote vuisten. Ik liep, door wel het 'aanwezige gewicht' op mijn rug wat nonstop door in 1 lijn naar huis, met Sam aan de riem, naast mij lopend en we liepen echt als 2 maatjes in flink tempo naar huis, met een lief meisje nog op de rug, die langzaam toch warme voetjes kreeg. Bijzondere ervaring.

Haha, lekkere droogklootHilly45 schreef:Nee, Sam denkt volgens mij altijd ; "Als jij denkt dat dit nodig is, dan zal het wel goed zijn". We zijn een paar keer van deze bult gegaan en steeds weer kwam hij er gewoon lekker bij.Tamara81 schreef:Haha, wat leuk! Sam vindt het niet eens spannend, wat stoer!
Haha schatje he?!Zamunda schreef:Haha, lekkere droogklootHilly45 schreef:Nee, Sam denkt volgens mij altijd ; "Als jij denkt dat dit nodig is, dan zal het wel goed zijn". We zijn een paar keer van deze bult gegaan en steeds weer kwam hij er gewoon lekker bij.Tamara81 schreef:Haha, wat leuk! Sam vindt het niet eens spannend, wat stoer!.

Ja absoluut heerlijk.mijke schreef:Haha jouw hoofd op de tweede foto! En Sam vertrekt geen spier haha. Heerlijk hoor, dit hebben jullie toch maar mooi weer te pakken samen!