Samen hebben we een geweldig lieve weimaraner die Siemen heet. Het is onze eerste hond maar we hebben inmiddels al heel veel gelezen en gedaan met hem dus de ervaring begint te komen. Gelukkig is hij nu al weer een tijdje gezond maar toen hij een half jaar was had hij achter elkaar stomme ongelukjes (oor in prikkeldraad enzo). De dierenarts kent hem dus ook al erg goed en ik heb al aardig profijt gehad van de honden-ehbo cursus die ik gedaan heb en van de ziektekostenverzekering die we voor hem hebben afgesloten...
Siemen is van 23 april 2003 dus hij is nu 11 maanden. We hebben een paar cursussen met hem gedaan en binnekort beginnen we met jachttraining. Verder laten we allebei Siemen een uur per dag in het bos spelen dus momenteel is hij qua tijdsbesteding onze grootste hobby

Ik heb een website die ooit bedoeld was om mijn werk te promoten maar inmiddels is die site geheel ondergeschikt gemaakt aan de foto's van Siemen die ik er regelmatig op zet. Voor mijn werk ben ik met een andere site bezig maar mijn Siemen-site wordt erg veel bezocht door kennissen uit het hele land die meeleven. Http://groups.msn.com/werkvanwillemien