Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Grappig
Moderator: moderatorteam
Grappig
Wij hebben Luka nu twee jaar en bijna dagelijks doet ze het volgende. Als ze haar ochtendbrokjes krijgt pakt ze er eentje uit loopt er mee naar de kamer legt het op de grond en gaat terug om te gaan eten. Heel soms doet ze dat dan nog een tweede keer. Als ze klaar is loopt ze direct naar de plek van het ene brokje toe en eet het op. In het begin had mijn man dat brokje een keer opgeraapt en terug gedaan in haar bak, toen liep ze na het eten naar de plek waar ze het brokje had neergelegd en stond heel beteuterd te kijken. Wij begrepen toen natuurlijk dat het niet de bedoeling is om het brokje weg te halen. Ik vind het nog steeds zo schattig om te zien. Maar heb echt geen idee waarom ze het doet. Zijn er meer honden die dat doen?
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Grappig
Hahaha, ach het kind tochSterre schreef:Wij hebben Luka nu twee jaar en bijna dagelijks doet ze het volgende. Als ze haar ochtendbrokjes krijgt pakt ze er eentje uit loopt er mee naar de kamer legt het op de grond en gaat terug om te gaan eten. Heel soms doet ze dat dan nog een tweede keer. Als ze klaar is loopt ze direct naar de plek van het ene brokje toe en eet het op. In het begin had mijn man dat brokje een keer opgeraapt en terug gedaan in haar bak, toen liep ze na het eten naar de plek waar ze het brokje had neergelegd en stond heel beteuterd te kijken. Wij begrepen toen natuurlijk dat het niet de bedoeling is om het brokje weg te halen. Ik vind het nog steeds zo schattig om te zien. Maar heb echt geen idee waarom ze het doet. Zijn er meer honden die dat doen?

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Ziggy heeft dat af en toe met zijn kluifje.
Onze dwergpoedel Robbie van lang lang geleden had het ook, brokje pakken, laten vallen en net als een kat er mee spelen, heel grappig.
Onze dwergpoedel Robbie van lang lang geleden had het ook, brokje pakken, laten vallen en net als een kat er mee spelen, heel grappig.

Zamunda: ja typisch toch. En sneu hè dat wij dat niet gelijk door hadden.
Ptje: iets van kattengedrag lijkt het inderdaad. Ik heb nooit katten gehad maar ik zorgde altijd wel voor de kat van mijn buurvrouw in de vakantie. En die legde bijna alle brokjes naast zijn bakje en ging dan pas eten. Maar dat is toch net weer anders dan wat Luka doet.
Ptje: iets van kattengedrag lijkt het inderdaad. Ik heb nooit katten gehad maar ik zorgde altijd wel voor de kat van mijn buurvrouw in de vakantie. En die legde bijna alle brokjes naast zijn bakje en ging dan pas eten. Maar dat is toch net weer anders dan wat Luka doet.
- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
ja Lana doet het ook, legt brokjes her en daar neer, gaat uit haar bak eten, niet eens alles, ruimt daarna de verspreide brokjes op,
geef ik haar een keer een pannekoek of zo, gewoon in haar etensbak, dan wordt dit eerst naar haar plek gebracht en gaat dan nog een keer kijken of de bak echt leeg is en gaat het dan opeten, doet ze al vanaf dat ze klein was, heb ook geen idee waarom. in het begin ruimde ik het ook wel eens op, maar ik laat het nu gewoon zo, als zij dat prettig vindt oke.
geef ik haar een keer een pannekoek of zo, gewoon in haar etensbak, dan wordt dit eerst naar haar plek gebracht en gaat dan nog een keer kijken of de bak echt leeg is en gaat het dan opeten, doet ze al vanaf dat ze klein was, heb ook geen idee waarom. in het begin ruimde ik het ook wel eens op, maar ik laat het nu gewoon zo, als zij dat prettig vindt oke.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ah, wat schattig! Hier gebeurt zoiets uiteraard nooit, dan is de kans veel te groot dat een van de andere honden die brokjes opeet 

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Grappig
Het waarom weet ik ook niet.
Als wij gaan eten krijgen de honden elk een kauwstaaf.
Ita pakt die aan en begint te knagen.
Claire pakt hem niet aan.
Zij wil dat ik hem op de grond leg.
Dan gaat ze hem eerst besluipen, geeft er een mep tegen en ........ als de kauwstaaf dan niet onder de bank rolt kan ze gaan knagen.
Anders moet ik dat ding eerst onder de bank vandaan halen en begint het spel opnieuw

Dan gaat ze hem eerst besluipen, geeft er een mep tegen en ........ als de kauwstaaf dan niet onder de bank rolt kan ze gaan knagen.
Anders moet ik dat ding eerst onder de bank vandaan halen en begint het spel opnieuw

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
ranetje schreef:Grappig![]()

- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Macho deed dat ook.. die pakte meerdere brokjes, legt het verderop neer en gaat het daarna rustig opeten.
Nu er meerdere honden zijn doet hij dat niet meer
want dan weet ie wel dat er iemand anders met zijn brokjes aan de haal gaat, ook al weet Timber dat hij dat niet mag doen 
Nu er meerdere honden zijn doet hij dat niet meer

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Axel, onze vorige hond, deed dat ook.
Behalve bij het voer van de buurhond dat schrokte hij zo op
Behalve bij het voer van de buurhond dat schrokte hij zo op

Wat leuk om te lezen dat meerdere honden dat doen. Ik ken het van geen van mijn eerdere honden en ook de honden van vrienden die hier wel eens logeren doen het niet.