Moderator: moderatorteam
Haha ja de klodders vliegen je hier geregeld om de oren en dus ook tegen de muren. We hebben van die schrobbare muurverf en eens per week sop ik de muren evenBarkley schreef:Schud ze die ook zo lekker uit? Ik had mooie witte muren toen ik Fred kreeg maar nu hangen er regelmatig druppels aan. Alleen Fred vind het nog net iets beter als er extra zand in zit. Een soort van kwijlcement
Voor u doe ik dat welbram en thijs schreef:Ja heel graag. Maar wil je d'r even een lapje langs halen?

Kan geregeld wordenbram en thijs schreef:Als je daar een mop langs trekt dan wil ik die ook graag
Toos maakt mooie lange spuugdraadjesCendy schreef:Kusjes terug van Toos
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oefening baart kunst.. Toos kan ze ook om haar neus heen draaienceciel schreef:Toos maakt mooie lange spuugdraadjesCendy schreef:Kusjes terug van Toos
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkMisschien lukt dat Styx ook als ie 'groot' is, schiet ook alweer op want in april wordt het mannetje al twee jaar.
Haha, je raakt echt gewend aan dat kwijl hoor, tis maar een beetje spuugZamunda schreef:Gatverdamme! En dan die kwijlfoto's ook nog eens elke keer quoten zodat ik ze nóg vaker moet zien
.
Dat hoofd op de een na laatste foto (van de openingspost).
Zo jammer dat je geen foto's kan plaatsen want ik zou het superleuk vinden om foto's van Sliske te zienkaterke schreef:Jammer dat ik geen foto s kan plaatsen want Sliske wil ook graag slijmkusjes geven.
Maar wat een knapperd is hij toch
Nouhou...ceciel schreef:Haha, je raakt echt gewend aan dat kwijl hoor, tis maar een beetje spuugZamunda schreef:Gatverdamme! En dan die kwijlfoto's ook nog eens elke keer quoten zodat ik ze nóg vaker moet zien
.
Dat hoofd op de een na laatste foto (van de openingspost).
Maar ik merk dat mensen zonder kwijlhonden of honden in het algemeen er niet echt fan van zijn
![]()
Haha, leuk!ceciel schreef:Dat hoofd op die foto is typisch Styx, die zoekt echt oogcontact en ik zie vaak van die denkballonnetjes boven zijn hoofd verschijnen. Hier vraagt ie zich af waarom ik zolang stil sta met dat fototoestel terwijl we bijna in het natuurgebied zijn.